شناسهٔ خبر: 65747964 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار فلزات، طلا و ارز

سکه‌های سنگین ارزان شدند/ دلار آچمز شد

قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ اسفند، دو روند متضاد را طی می‌کند. قیمت طلا افزایشی‌ست و قیمت سکه کاهشی. به نظر می‌رسد بازار طلا امروز تحت تاثیر درجا زدن قیمت دلار، آچمز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز در روندی صعودی به گرمی سه میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است. قیمت سکه اما کاهشی است و سکه امامی امروز در روند نزولی به ۳۷ میلیون و ۸۱ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه بهار آزادی هم امروز افت قیمت را تجربه می‌کند و به ۳۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت دیگر قطعات سکه اما افزایشی اندک را تجربه می‌‎کند. قیمت نیم سکه امروز ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و قیمت ربع سکه به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی هم امروز ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت دلار امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲/ دلار آچمز شد

قیمت  دلار امروز هم در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار دارد. طی روزهای اخیر بانک مرکزی توانسته است در نقش بازارساز، قیمت دلار را از سقف تاریخی خود یک کانال پایین بکشد و از تحرک قیمت اسکناس آمریکایی جلوگیری کند.

قیمت دلار و سکه طلا,قیمت دلار تا سکه در 26 اسفند 1402

قیمت دلار در مرکز مبادله اما طی روزهای اخیر با اندکی رشد روبرو بوده است. قیمت دلار حواله در این مرکز امروز ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان و قیمت دلار اسکناس ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان است.

امروز قیمت یورو در بازار آزاد ۶۴ هزار و ۷۵۰ تومان است. قیمت درهم امارات به ۱۶ هزار و ۶۰ تومان رسیده و قیمت پوند انگلیس هم ۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان است.

ابو حتوف بن حارث انصاری در سپاه عمر سعد زندگینامه ابو حتوف بن حارث انصاری

نظر شما