شناسهٔ خبر: 65702128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

داوران زن از دربی خط خوردند؛

روی ناخوش شهرآورد پایتخت به داوری بانوان

دربی 103 در حالی برگزار می‌شود که قرار بود دو داور زن در اتاق VAR باشند اما این موضوع منتفی شد.

صاحب‌خبر -
روی ناخوش شهرآورد پایتخت به داوری بانوان

برای دربی امروز پایتخت از هفته‌های گذشته زمزمه انتخاب داور زن، مطرح شد. با توجه به دریافت لایسنس (VAR) توسط مهسا قربانی و مهناز ذکایی، این ۲ داور باتجربه فوتبال زنان ایران کاندیدای قضاوت در مسابقه دربی بودند و همگان منتظر واکنش رسمی کمیته داوران بودند که سرانجام خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران روز سه‌شنبه(15 اسفندماه) نسبت به انتخاب داور زن برای مسابقه دربی واکنش نشان داد و این دو نفر را تایید کرد. 

در حالی که قرار بود برای اولین بار در تاریخ شاهد داوری بانوان باشیم اما سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، از حذف مهسا قربانی خبر داد و گفت:« حذف مهسا قربانی به عنوان یکی از داوران حاضر در اتاق VAR تصمیم کمیته داوران بود و برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی اتخاذ شد.» 

در حال حاضر قضاوت این مسابقه برعهده وحید کاظمی است و سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک‌های او هستند. داور چهارم پیام حیدری است و موعود بنیادی‌فر و سعدالله گلمرادی از تاجیکستان داوران حاضر در اتاق VAR خواهند بود.

پیش تر نیز قرار بود مهناز ذکایی در کنار مهسا قربانی به عنوان دومین داور زن ایرانی در اتاق VAR حضور داشته باشد که نام او نیز پس از آنچه حمایت او از یکی‌ از تیم‌های شهرآورد خوانده شده است، از فهرست داوران خط خورد.

نظر شما