شناسهٔ خبر: 65700998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بایرن مونیخ در تابستان برای جذب رونالد آرائوخو برمی‌گردد

علی آقااحمدی

مدافع اروگوئه ای در دنیای ایده آل بارسلونا، یک مهره غیرقابل فروش است اما در دنیای واقعی شاید آنها مجبور شوند فروشی خلاف خواسته هواداران داشته باشند.

صاحب‌خبر -

طرفداری | وضعیت مالی متزلزل بارسلونا سایه‌ سنگینی بر آینده رونالد آرائوخو انداخته است. در حالی که این باشگاه دوست ندارد رهبر خط دفاعی خود را از دست بدهد، یک پیشنهاد سنگین نزدیک به 100 میلیون یورو می‌تواند آنها را مجبور به این کار کند.

به گزارش ESPN، علاقه بایرن مونیخ که در زمستان شروع شد، ظاهرا به پایان نرسیده است. منابع می‌گویند که آنها با پیشنهادی در تابستان باز خواهند گشت و مصمم به جذب این بازیکن هستند. با این حال، بایرن در این جنگ نقل و انتقالاتی تنها نخواهد بود. حداقل یک غول لیگ برتر ناشناس در کمین است تا در صورت باز شدن درِ مذاکرات توسط بارسلونا، به میدان بیاید.

تعداد مشتریان آرائوخو می تواند به سرعت افزایش پیدا کند.  توانایی او برای بازی در پست دفاع وسط یا دفاع راست، جذابیت دیگری برای خریداران ایجاد می‌کند. جنگ پیشنهادات می‌تواند از مرز 100 میلیون یورو عبور کند و در حالی که یک راه حل مالی وسوسه‌کننده برای بارسلونا ارائه می‌دهد، حفره‌ای عمیق در خط دفاع آنها ایجاد می‌کند.

بارسلونا باید تصمیم سختی اتخاذ کند. آنها باید بین سود مالی فوری و عواقب بلندمدت از دست دادن ستون فقرات خط دفاعی خود تعادل برقرار کنند. حفظ آرائوخو می‌تواند خط دفاع آنها را برای سال‌های آینده تثبیت کند، اما جذابیت دریافت مبلغی هنگفت شاید برای بارسا وسوسه کننده باشد. 

آرائوخو به یک بحثی داغ در پنجره نقل و انتقالات آینده تبدیل خواهد شد. با پرسه زدن بایرن مونیخ و وجود یک مشتری لیگ برتری، انتظار می‌رود یک کورس نقل و انتقالاتی دراماتیک برای جذب این مدافع اروگوئه ای ایجاد شود. 

بیشتر بخوانید: دو پیشنهاد بزرگ و قابل توجه بایرن مونیخ برای جذب رونالد آرائوخو که توسط بارسلونا رد شد

نظر شما