شناسهٔ خبر: 65695381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تصاویر فدراسیون از حضور تیم داوری دربی در ورزشگاه آزادی؛ غیبت مهسا قربانی! + عکس

مهدی پورپاکار

تیم داوری دربی ۱۰۳ از اتاق VAR ورزشگاه آزادی دیدن کرد اما مهسا قربانی بین آنها حضور نداشت

صاحب‌خبر -

طرفداری | تیم داوری دیدار امروز تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از محل برگزاری بازی و اتاق VAR ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم داوری دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در ورزشگاه آزادی از محل برگزاری این دیدار بازدید کردند.

همچنین اعضای تیم داوری از اتاق سیستم داور ویدئویی VAR بازدید داشتند تا با حضور سعدالله گلمرادی عضو تاجیکستانی حاضر در اتاق VAR برای بازی امروز هماهنگی کامل نیز پیدا کنند.

وحید کاظمی داور این دیدار است و سعید قاسمی، حسن انتظاری و پیام حیدری کمک‌های او خواهند بود. همچنین فرهاد مروجی کمک داور ذخیره بازی است.

نکته عجیب تصاویر، غیبت مهسا قربانی در بازدید داوران دربی 103 از اتاق VAR ورزشگاه آزادی بود. مهسا قربانی اولین داوری بود که از سوی خداداد افشاریان به عنوان یکی از داوران اتاق VAR معرفی شده بود. با این حساب به نظر می رسد او نیز مانند مهناز ذکایی از قضاوت دربی حذف شده است!

فعلا دلیل این اتفاق مشخص نیست بعد از اعلام حضور مهسا قربانی در تیم داوری دربی 103 از سوی خداداد افشاریان برخی انتقادات مطرح شد و عده ای به حضور داور زن در این بازی اعتراض کرده بودند. 

 

نظر شما