شناسهٔ خبر: 65694660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رئیس سازمان صداوسیما شایعه استعفایش را تکذیب کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس سازمان صدا و سیما با تکذیب شایعه استعفایش گفت: این شایعات زیاد مطرح می شود.

به گزارش شفقنا، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه هیأت گفت: آقای خدا بخشی، معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما استعفا داد و استعفای ایشان پذیرفته شد.

او همچنین با تکذیب شایعه استعفایش گفت: این شایعات زیاد مطرح می شود.

جبلی درباره برنامه‌های صداوسیما برای سال جدید گفت: مراکز تولید سیمرغ، سیمافیلم، دفتر فیلم‌نامه آثار سازوکار تحولی خود را در سال ۱۴۰۳ نشان خواهند داد و این مراکز متولی برنامه‌هایی می شوند که در آثار تولیدی کمرنگ شده اند و سهم این برنامه‌ها زیاد می شود.  مرکز سیمافیلم هم با انتشار فراخوان برای کارگردانان، تهیه‌کنندگان و نویسندگان و همچنین با جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی، آن‌ها را بررسی می‌کنند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ جدول پخش برنامه‌های نمایشی و سریال‌ها تکمیل می شود و نگرانی از این بابت نداریم.

جبلی با اشاره به تخصیص بودجه سال آینده برای صداوسیما گفت: تلاش می‌کنیم بودجه به‌گونه‌ای به صداوسیما تخصیص داده شود که بتوانیم وظایفی که در برنامه هفتم به عهده این سازمان گذاشته شده را پوشش دهیم و مجموعه‌های سلمان و موسی را بدون دغدغه پیش ببریم.

او گفت: به نظر می‌رسد سال آینده پرهزینه‌ترین سال صداوسیما از حیث تولید این مجموعه‌ها باشد و امیدوارم مجموعه‌ها در سال آینده نیز با نظم فعلی پیش بروند.

رئیس سازمان صداو سیما تصریح کرد: علاوه بر مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های متنوع و ساختارهای برنامه‌سازی جدیدی که امسال به آن توجه شده بود، در سال آینده خیلی پربار تر دنبال می شود.

نظر شما