شناسهٔ خبر: 65693589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورایس و شاگردان فقط به دنبال سه امتیاز؛

ترکیب سپاهان در بازی مرگ و امیدواری

تیم فوتبال سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی برابر فولاد خوزستان در اهواز ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش‌سه، البته مورایس در این مسابقه به مانند دیدارهای قبلی تیمش با شماری از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه است. در این مسابقه برایان داوو هافبک بورکینافاسویی طلای پوشان اصفهانی به دلیل اخراج در بازی قبلی و محمد جواد حسین نژاد، آریایی یوسفی و کاوه رضایی نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند.

سپاهان در این شرایط ترکیب طلایی پوشان اصفهانی که به هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی فکر نمی‌کنند با نفرات زیر قابل تصور است: 
پیام نیازمند-میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی(کاپیتان)، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

پیام نیازمند پس از بازی دشوار و نفسگیری که مقابل پیکان پشت سر گذاشت و در پایان نیمه اول تعویض شد، بار دیگر به ترکیب اصلی برمی‌گردد تا در کنار دانشگر و یزدانی به دنبال دو مدافع میانی تیم و رضاییان و زکی‌پور خط دروازه و دفاعی سپاهان را تشکیل دهند. 

در خط میانی سپاهان و در روز محرومیت برایان دابو و ادامه مصدومیت محمد جواد حسین‌نژاد شانس امید نورافکن، محمد کریمی و فرشاد احمدزاده برای تشکیل مثلث مرکز میدان سپاهان بالاتر از سایر بازیکنان است.

در نهایت در بخش هجومی هم احتمال حضور رضا شکاری پس از چند هفته حضور روی نیمکت ذخیره‌ها کم نیست تا او در کنار رضا اسدی و شهریار مغانلو سه بازیکن خط تهاجمی سپاهان در مصاف با فولاد باشند. دیدار دو تیم فولاد و سپاهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولاد آرنا با قضاوت حیدر زمانی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر با ۳۱ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به استقلال صدرنشین که ۴۲ امتیازی است، رتبه پنجم را در اختیار دارد. مورایس و شاگردانش اگر می‌خواهند دوباره در مسیر قهرمانی قرار بگیرند، باید از رویارویی پرسپولیس و استقلال که به هر ترتیب در این مسابقه یکی یا هر دوی آنها امتیاز از دست می‌دهند نهایت استفاده را برای بازگشت به جدول ببرند. در غیر اینصورت دیگر شانس بسیار کمی برای قهرمانی خواهند داشت.

نظر شما