شناسهٔ خبر: 65671114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گریه رونالدو درآمد، گلر العین شاخ درآورد!

کریستیانو رونالدو یکی از عجیب‌ترین فرصت‌سوزی‌های دوران زندگی خود را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر دروازه خالی العین به ثبت رساند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست یک بر صفر در امارات و جدال برابر العین، همه هواداران النصر در الاول پارک منتظر اجرای یک سمفونی به یادماندنی از فوق ستاره بودند. امیدها به ساق‌های کریستیانو دوخته شده بود تا او برای هواداران زردپوش، پیام‌آور شادی باشد.

رونالدو در دیدارهای زیادی توانسته بود به کامبک تیمش کمک کند که یکی از مهمترین‌های آن، تبدیل شکست دو بر صفر برابر اتلتیکو در مادرید به پیروزی بود. جایی که او با لباس یوونتوس و در تورین هت تریک کرد و بانوی پیر را به بازی یک هشتم نهایی رساند.

برنده پنج توپ طلا در امارات ناامید کننده ظاهر شد ولی همه منتظر جبران این شکست در بازی برگشت بودند، او نیز در نشست خبری پیش از بازی روی آن تأکید کرد و از عبارت ان‌شاءالله برای تکمیل ریمونتادای استفاده کرد. همین موضوع سبب شد تا همه منتظر یک فوتبالی هجومی و نابودگر از النصر باشند.

اما اوضاع در الاول پارک کاملا برخلاف انتظارها پیش رفت و این العین بود که با درخشش سفیان رحیمی موفق شد دو مرتبه دروازه راغد نجار را فتح کند. با این حال، النصر به بازی برگشت و توسط عبدالرحمن غریب و اوتاویو بازی را به تساوی کشاند و حالا همه در انتظار گل سوم النصر بودند تا با احتساب شکست بازی رفت، همه چیز مساوی شود.

در دقیقه 61 بهترین فرصت ممکن برای النصر به وجود آمد تا بتواند با به ثمر رساندن گل سوم، همه چیز را به تساوی بکشاند. ارسال سادیو مانه به روی دروازه نصیب علی لاجامی مدافع پیش تاخته شد. او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و باز هم خالد عیسی با عملکردی ضعیف، توپ را دفع کرد و آن را مقابل رونالدو انداخت.

سنگربان العین روی زمین افتاده بود و یک توپ و یک دروازه خالی مقابل رونالدو قرار داشت. او می‌توانست با یک ضربه نرم و بغل پا، به راحتی دروازه را باز کند. همین خیال راحت هواداران از فوق ستاره سبب شد تا همه به هوای گل از جای خود بلند شوند تا گل سوم را جشن بگیرند.

اما فوق ستاره یکی از عجیب‌ترین فرصت‌سوزی‌های دوران حرفه‌ای خود را به نمایش گذاشت. رونالدو نتوانست دروازه خالی که روبرویش بود را باز کند، دروازه‌ای که گلرش هم روی زمین افتاده بود و او کار سختی برای گلزنی نداشت اما شوت کریستیانو از کنار دروازه به بیرون رفت تا همه برای لحظاتی مات و مبهوت سر جای خود میخکوب شوند و از خود بپرسند آیا این واقعا CR7 بود که نتوانست گلزنی کند؟

همه چیز واقعی بود. رونالدو برابر دروازه خالی ناکام بود و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان 2 – 2 باشد و رونالدو نیز با چهره‌ای بهت زده از خودش بپرسد که چگونه این توپ را از دست داده است. نکته جالب توجه، چهره بهت زده خالد عیسی، سنگربان العین است. او هم مانند میلیون‌ها بیننده تلویزیونی باور ندارد که برنده پنج توپ طلای دنیا این موقعیت را هدر داده و شاید در آن لحظات سنگربان اماراتی از خودش می‌پرسد که این خوش شانسی، پاداش کدام کار خیر او بوده که رونالدو نتوانسته دروازه خالی او را باز کند. ویدیوی این فرصت‌سوزی او نیز به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و باعث تعجب همگان شد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما