شناسهٔ خبر: 65659099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

برگزاری جشن‌های دهه فجر به دور از شئونات اسلامی؛ دلیل عزل شهردار بیرجند

صاحب‌خبر -

شورای شهر بیرجند شهردار مرکز خراسان جنوبی (مهدی بهترین) را عزل و حسن خسروی را به عنوان سرپرست شهرداری بیرجند انتخاب کرد.

پایگاه خبری تحلیلی خاورستان نوشت: «حجت‌الاسلام عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: شورای اسلامی شهر بیرجند مهدی بهترین شهردار بیرجند را عزل و حسن خسروی را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کردند.

او افزود: مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفته مصوبه شورای شهر خلاف قانون است و حاضر نیست کرسی شهرداری را ترک کند تا حسن خسروی جانشین او شود.

او عنوان کرد: برای اعلام نظر شورا مبنی بر عزل شهردار علاوه بر ۵ عضو شورا مدیرکل شهری استانداری هم آن ها را همراهی کرد اما بهترین حاضر به ترک کرسی شهرداری نشده و اعلام کرده باید مقامات بالا به او دستور بدهند تا اتاق شهردار را ترک کند.

رئیس شورای شهر بیرجند به شرح ماجرا و دلایل این تصمیم اشاره کرد و گفت: زمانی که مسوولیت شورا را پذیرفتم به شرط تعامل و همکاری شورا با شهردار و دیگر متولیان امر بود و این تصمیم را به سمع و نظر نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی هم رساندم که هر دو از این اقدام اقبال کردند.

اما ماجرای اختلاف بین شهردار و اعضای شورا به موضوع بازگشایی خیابان عدل بیرجند بدون موافقت شورا، برگزاری جشن های دهه فجر به دور از شئونات اسلامی و… برمی گشت.»

انتهای پیام

نظر شما