شناسهٔ خبر: 65628956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

️پرسپولیس برای دربی یک کوبارسی هم دارد

MR A

صاحب‌خبر -

 

یک مدافع جوان در پرسپولیس می‌تواند دربی را تجربه کند.

به گزارش ورزش سه، با اتفاقات عجیب و غریبی که در خط دفاعی این تیم رخ می‌دهد حالا نگرانی عمده هواداران این تیم در مرکز خط دفاعی است و اینکه کدام زوج قرار است به میدان برود.
بعد از مصدومیت شدید پورعلی گنجی که باعث شده او فعلا 5 ماه دور از میدان باشد، گولسیانی هم در فاصله دو هفته مانده به دربی مصدوم شد و مشخص نیست به بازی چهارشنبه شب برسد. سپس کنعانی‌زادگان نیز با کسب چهارمین اخطار خود محروم شد و دیدار با رقیب دیرینه را از دست داد.
در حال حاضر پرسپولیس فرشاد فرجی را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد و علی نعمتی بعد از ماه‌ها می‌تواند در مرکز خط دفاع به میدان برود؛ جایی که البته پست اصلی اوست اما نزدیک به دو فصل در آن بخش از زمین به میدان نرفته است.
پرسپولیس همچنین می‌تواند از وحدت حنانوف تاجیک هم به عنوان مدافع میانی استفاده کند. حنانوف در جام ملت‌های آسیا هم برای تیم ملی کشورش در مرکز خط دفاعی بازی کرد و نمایش خوبی داشت ضمن اینکه در این فصل یکی دو بازی یک نیمه‌ای هم برای سرخ‌ها در این پست انجام داده است.
اما پرسپولیس یک مدافع میانی جوان هم دارد که اگر گولسیانی به لیست بازی نرسد حداقل می‌تواند روی نیمکت بنشیند و در موقع اضطرار به میدان برود.

این بازیکن کسی نیست جز سهیل صحرائی مدافع جوانی که قد و قامت خوبی هم دارد و بعد از اینکه از حدود 4 ماه قبل به تمرینات تیم بزرگسالان آمد در اردوی دوبی نیز حاضر بود. صحرائی در چند بازی آخر نیم فصل اول و دیدار نخست نیم فصل دوم در اراک هم روی نیمکت سرخ‌ها بود و در بازی‌های تدارکاتی قبل از نیم فصل دوم به میدان رفت.
در شرایطی که این هفته‌ها پائو کوبارسی مدافع 17 ساله بارسا در قلب دفاع بارسلونا می‌درخشد شاید یک مدافع جوان هم بتواند در پرسپولیس نگاه‌ها را به خود خیره کند هر چند شانس بازی کردن او بسیار بسیار اندک خواهد بود مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریب در قلب دفاع سرخ‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

سهیل ۲۰ ساله ،با ۱۸۵ سانتی متر بلندی قامت عصای دست اوسمار در دربی

نظر شما