به گزارش سرویس اقتصاد کلان جهان صنعت نیوز، به دنبال اجرای طرح کالابرگ الکترونیک که اکنون در قالب طرح فجرانه در حال اجراست، وزارت رفاه اقدام به پاسخگویی به برخی از مهمترین سوالات مطرح شده از سوی مغازهداران کرده است که برخی از آنها در ادامه میآید:
به پشتیبان شرکت خدمات پرداخت مربوط به دستگاه کارتخوان
از طریق امداد مشتریان شرکت خدمات پرداخت الکترونیکی دستگاه کارتخوان
با مرکز تماس به شماره ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرید.
تمام فروشندگان میتوانند از طریق برنامه کاربردی «شما» در این طرح ثبتنام کنند اما باید در اسرع وقت نسبت به اخذ جواز کسب اقدام کنند.
از طریق برنامه کاربردی «شما» قسمت فروشندگان ثبتنام کند.
در حال حاضر شرکتهای پرداخت الکترونیکی فعال در استان شما، شرکتهای سامان کیش (سپ)، ایران کیش، پارسیان (تاپ)، سپهر، پرداخت نوین آرین، بهپرداخت ملت، پاسارگاد و آسان پرداخت هستند. در صورت فعال شدن سایر شرکتها اطلاعرسانی خواهد شد.
بله، نصب برنامه کاربردی «شما» برای پذیرندهها الزامی است
مبالغ خرید کالابرگ الکترونیکی حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به حساب فروشندگان واریز میشود.
خیر، پذیرنده با پیوستن به طرح مشمول پرداخت مالیات نمیشود.
براساس بارکدهای پیش فرض که در اختیار فروشنده قرار داده شده است.
(اگر بارکد دریافت نکردهاید با پشتیبان شرکت پرداخت الکترونیکی تماس بگیرید)
با پشتیبان شرکت پرداخت خود تماس بگیرد.
با پشتیبان شرکت پرداخت خود تماس بگیرد.
خیر، شماره حساب متصل به دستگاه کارتخوان معیار واریز وجه و تسویه حساب با فروشندگان است.
فعالسازی فروشگاه فقط از طریق نرمافزار صورت میگیرد و فروشندگان میتوانند تمام اطلاعات مالی و تراکنشهای خود را در برنامه کاربردی «شما» مشاهده کنند؛ همچنین ثبت نشانی فروشگاه بر روی نقشه از طریق نصب این برنامه امکانپذیر است.
در صورت داشتن فیلترشکن ابتدا از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید و پس از روشن کردن GPS گوشی تلفن همراه به صحت موقعیت نشان داده شده دقت کنید.
میتوانید با مسئولیت خود، از طریق گوشی هوشمند یکی از نزدیکان خود یا با درخواست از پشتیبان شرکت پرداخت الکترونیکی اطلاعات فروشگاه خود را در برنامه کاربردی «شما» ثبت کنید.
از طریق نصب مستقیم از سایت www.shoma.sfara.ir
نام و نام خانوادگی- کد ملی- نام فروشگاه- شماره پایانه- شرکت پرداخت- صنف و زیر صنف- آدرس و کد پستی- شماره تلفن ثابت با پیش شماره
از آنجایی که نسخه نرمافزار در حال به روزرسانی است، مجدد برای نصب تلاش شود چنانچه مشکل به روزرسانی برطرف نشد برنامه را از گوشی پاک کرده و مجددا نصب کنید.
بله، در داخل برنامه کاربردی دسترسی به راهنما وجود دارد، همچنین میتوانید از طریق نشانی www.shoma.sfara.ir نسبت به مشاهده راهنما اقدام کنید.
∎
نظر شما