شناسهٔ خبر: 65599614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس -فولاد؛ دوئل متحول شده ها در آزادی

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی – پرسپولیس در دیدار برابر فولاد تنها به پیروزی فکر می‌کند این درحالی است که تیم خوزستانی هم به دنبال ادامه روند خوب خود با سرمربی بومی است.

به گزارش شفقنا ورزشی ،پرسپولیس امروز در شرایطی باید برای اولین بار با سرمربیگری اوسمار ویرا در یک دیدار لیگ برتری مقابل تماشاگرانش در تهران بازی کند که سرمربی برزیلی از اولین دیدار خود با تماشاگران خاطره خوشی دارد و همین چند روز پیش توانست با شکست دادن نفت‌وگاز گچساران راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

اوسمار اگر چه در ابتدای کارش در پرسپولیس، سوژه انتقادهای مختلفی بود ولی حالا تیم او با سه پیروزی پیاپی برابر تراکتور ،ذوب‌آهن و نفت‌وگاز گچساران شرایط بسیار خوبی دارد و سرمربی برزیلی به دنبال پوکر پیروزی در ورزشگاه آزادی با غلبه بر فولاد خواهد بود.در سمت مقابل فولاد خوزستان از جمله تیم‌های ناموفق این فصل بوده و دامنه تغییرات در این تیم از بازیکن و سرمربی گرفته تا مدیرعامل وجود داشته و حالا احمد آل‌ نعمه که به عنوان دستیار ایرانی ایگناسیو مارتینز مشغول به کار بود، سکان هدایت قرمزهای اهوازی را بر دست گرفته است.آل‌ نعمه در سه مسابقه‌ای که هدایت فولاد را برعهده داشته به یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی رسیده و بازی با پرسپولیس ویژه‌ترین جدال وی خواهد بود و باید دید تیم خوزستانی چه عملکردی برابر پرسپولیس مدعی خواهد داشت.

بین بازیکنان کنونی دو تیم‌ امیری و پریرا  سابقه سه بار گلزنی با پیراهن تیم کنونی خود به حریف را دارند و این فرصت را خواهند داشت با یک گلزنی دیگر نام خود را به عنوان برترین گلزن تاریخ دیدارهای دو تیم پرسپولیس و فولاد ثبت کنند و باید دید این دو بازیکن می‌توانند در بازی فردا گل بزنند یا نه.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس‌ با یک گل در اصفهان، ذوب‌آهن را شکست داد و فولاد در اهواز به تساوی یک بر یک مقابل ملوان رسید.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فولاد با ۱۹ امتیاز یازدهم است.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس – فولاد

جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه آزادی تهران

تیم داوری: سیدرضا مهدوی – عباس پورحیدری – حیدری حسین زیار

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
بیرانوند ،محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن ، اسماعیلی فر ، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی ، امید عالیشاه  اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.
ترکیب احتمالی فولاد
کنت، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، موسی کولی‌بالی، مهرداد خادمی، محمد علی‌نژاد، باویه، کاندیدو، ساسان انصاری، علی شجاعی و محمد عباس زاده.

نظر شما