شناسهٔ خبر: 65592283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيکر شهيد مدافع امنيت در ياسوج تشييع شد

صاحب‌خبر -
پيکر شهيد مدافع امنيت در ياسوج تشييع شد
خبرگزاری آریا- پیکر پاک و مطهر شهید والامقام مدافع امنیت هادی راستگو گنجه صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم ولایمت مدار و شهید پرور و جمعی از مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج تشییع و در زادگاهش روستای گنجه ای به خاک سپرده شد
به گزارش خبرگزاری آریا در استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهید پرور پیکر شهید مدافع امنیت هادی راستگو گنجه را از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان تا میدان هفتم تیر یاسوج تشییع و دوباره با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست.
سید جواد هاشمی مهر عنوان داشت: سرباز وظیفه هادی راستگو گنجه در حال انجام وظیفه در یک درگیری خانوادگی و مسلحانه با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل شد و گروهبان یکم سید محمدرضا روانسالار نیز از ناحیه پا مجروح شد.
همچنین سرهنگ حمیدرضا اکبری، جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز پنجشنبه و پیش از مراسم تشییع شهید هادی راستگو گنجه قاتل نیز در ارتفاعات یکی از استان های همجوار و با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان دستگیر شد.
وی ابراز کرد: عوامل و افرادی که در متواری کردن و جابه جایی شخص قاتل نیز ظرف روزهای گذشته نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
شهید هادی راستگو گنجه جوان 21 ساله ساکن شهر یاسوج و از سربازان نظام وظیفه استان بامداد روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند حین انجام مأموریت بر اثر درگیری مسلحانه خانوادگی در یکی از محلات شهر یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع موجب تسلی خاطر خانواده و همکاران شهید شدند و مراتب قدردانی و سپاس خود را از شهید والامقامی که جان خود را فدای امنیت و آرامش کشور کرد، اعلام کردند.

نظر شما