شناسهٔ خبر: 65567811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ناصر الخلیفی: نمی توانم جدایی کیلیان امباپه را تایید کنم

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی_ ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که نمی تواند تایید یا تکذیب کند که کیلیان امباپه ستاره این تیم در تابستان تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، در اوایل این فصل، الخلیفی ابراز اطمینان کرد که این بازیکن 25 ساله پس از یک حماسه نقل و انتقالات تابستانی دیگر، با وجود علاقه رئال مادرید، در لیگ 1 باقی خواهد ماند.

با این حال، ماه گذشته به طور گسترده گزارش شد که امباپه به PSG از تمایل خود برای پایان دادن به حضور هفت ساله خود در این باشگاه با پایان قراردادش در پایان فصل جاری اطلاع داده است.

از آن زمان گمانه زنی ها مبنی بر اینکه امباپه با پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال به صورت رایگان به توافق رسیده است منتشر شد و ظاهراً قبلاً قراردادی 5 ساله امضا کرده است.

در حال حاضر هیچ گونه گزارشی از سوی این بازیکن، رئال مادرید یا پاری سن ژرمن تایید نشده است و رئیس باشگاه از اظهار نظر در مورد چنین شایعاتی در مصاحبه با کانال پلاس خودداری کرده است.

الخلیفی در مورد دو گل امباپه پس از گلزنی این مهاجم در بازی برگشت 2-1 پاری سن ژرمن مقابل رئال سوسیداد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه، گفت: من نمی توانم جدایی کیلیان امباپه را تایید کنم، این همیشه باشگاه هست که با ما ارتباط برقرار می کند.

“اگر باشگاه چیزی نگفته است، من چیزی نمی گویم. او فعلا در باشگاه حضور دار و برای باشگاه تلاش خود را می کند و هنوز قراردادش به اتمام نرسیده است. اما برای ساختن آینده ای بهتر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

الخلیفی افزود: او یکی از بهترین های جهان است. او دو گل به ثمر رساند، اما کل تیم امشب واقعا خوب بازی کرد. همه برای یکدیگر بازی کردند و این چیزی است که ما برای باشگاه خود می خواهیم.

“ما افتخار می کنیم، که در حال ساختن آینده باشگاه هستیم. من تیمی را دیدم که کار تیمی را به نحو احسن انجام می دهند و این هم خواسته ما و مربی است”.

گفته می شود امباپه پس از کاهش دقایق حضورش در تیم اصلی در سه بازی آخر باشگاه در لیگ 1، مذاکرات صریح با سرمربی لوئیز انریکه انجام داده است.

امباپه پس از نیمکت نشینی و سپس گلزنی در پیروزی 2-0 مقابل نانت، در نیمه دوم مقابل رن، امباپه تعویض شد و دربازی مقابل موناکو با در گلزنی به بن بست خوردند و متوقف شدند.

امباپه روز سه شنبه 90 دقیقه کامل مقابل رئال سوسیداد بازی کرد، اما او تاکید کرده است که انریکه یکی از مشکلاتی نیست که او در حال حاضر در پی اس جی دارد.

امباپه به کانال پلاس گفت: “من هیچ مشکلی با مربی ندارم. همه چیز با او خوب است. من مشکلاتی دارم اما سرمربی یکی از آنها نیست.” ما بهترین بخش فصل را پیش رو داریم و تمام تلاشمان را برای بردن آن میکنیم و این هدف ماست.”

امباپه با 246 گل در 294 بازی در تمام رقابت‌ها، از جمله 34 گل در همین بازی‌ها در این فصل – بیش از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ برتر اروپا، بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن است.

نظر شما