شناسهٔ خبر: 65564114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جوان: انتخابات با نصاب مشارکت چندین برابر برآورد دشمنان برگزار شد

جوان نوشت: این مشارکت هوشمندانه و جهادی که در فضای سنگین تخریب و تهدید انجام شد، ارزش مشارکتی بالای ۸۰ درصد را دارد که در فضایی به دور از این تهدیدات و سیاه‌نمایی‌ها برگزار شود و ماهیتی حماسه گونه نیز پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

گروه سیاست سایت فردا - رهبر انقلاب روز گذشته درباره انتخابات روز جمعه گفتند: مردم با حضور خود پای صندوق‌ها در مواجهه با این حرکت دشمنان (تلاش برای منصرف‌سازی از انتخاب و رأی‌دهی) یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند بنابراین یک جهاد بود.

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته: این مشارکت هوشمندانه و جهادی که در فضای سنگین تخریب و تهدید انجام شد، ارزش مشارکتی بالای ۸۰ درصد را دارد که در فضایی به دور از این تهدیدات و سیاه‌نمایی‌ها برگزار شود و ماهیتی حماسه گونه نیز پیدا می‌کند. 

این مشارکت علاوه بر اینکه بر اساس یک وظیفه اجتماعی و تمدنی است، بلکه برآمده از انگیزه و غیرتی ملی برای پاسخگویی به دشمن و تولید قدرت برای رفع تهدیدات او صورت گرفته و در پیوند با حفظ عزت و غروری مقدس معنا پیدا می‌کند. 

برگزاری انتخابات را با نصاب مشارکت چندین برابر، برآورد دشمنان و معاندان و وجود جنگی ترکیبی و پرشدت، باید پیروزی رهبری و مردم بزرگ ایران دانست که تلاش دشمنان برای حاشیه‌سازی و تجزیه آرا و سایه اندازی روانی بر این مشارکت جهادی از عصبانیت و هراس آنان از این پیروزی و دستاورد‌های آن برای ایران قوی حکایت می‌کند.

 

نظر شما