شناسهٔ خبر: 65560668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گل فوق‌العاده امباپه: تور دروازه پاره شد! (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، موفق شد گل اول تیمش مقابل رئال سوسیداد را به ثمر برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن میهمان رئال سوسیداد است. این تیم بازی رفت را در پارک دو پرنس با نتیجه 2-0 با پیروزی پشت سر گذاشت و با خیال راحت به خانه حریف رفته است.

ویدئو: 326538

کیلیان امباپه موفق شد در دقیقه 16 خیال تیمش را از قبل هم آسوده‌تر کند. حمله تیم میهمان با حرکت عثمان دمبله از میانه‌های زمین حریف شروع شد و این ستاره یک پاس زمینی و عمقی بسیار خوب برای امباپه ارسال کرد که در سمت چپ محوطه جریمه سوسیداد به فوق ستاره فرانسوی رسید. او ابتدا مدافع مستقیمش را دریبل کرد و با یک سر توپ او را فریب داد و ضربه پای راست خودش را از زاویه‌ای بسته به زیبایی به سمت راست دروازه حریف فرستاد و با یک گل تماشایی تماشاگران تیم میزبان را که پشت دروازه برای برهم زدن تمرکز او سر و صدا می‌کردند و بالا و پایین می‌پریدند را ساکت کرد. 

1998302

بعد از این گل تصاویری از تور جدا شده از تیرک عمودی سمت راست دروازه منتشر شد که نشان می‌داد بخشی از تور پاره شده است. به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل شدت و سنگینی شوت پای راست امباپه رخ داده است.

این مهاجم موفق شد چهل و پنجمین گل خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی به ثمر برساند که حواشی زیادی پیرامون او در تیمش وجود دارد و به گفته رسانه‌های فرانسوی به دلیل تصمیمش در جهت ترک تیم پاریسی در پایان فصل و پیوستن به رئال مادرید، از سوی لوئیس انریکه و هم تیمی‌هایش با برخوردی سرد مواجه شده است.

1998300

نظر شما