شناسهٔ خبر: 65558086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ستاره النصر فصل را از دست داد

تالیسکا برخلاف تصورات بیشتر از یک ماه غایب است و مهم‌ترین بازی‌های فصل النصر را از دست داد.

صاحب‌خبر -

اوضاع در النصر روز به خوبی پیش نمی‌رود. آن‌ها در بازی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین شکست خوردند و به دلیل اخراج آیمریک لاپورته را در بازی برگشت در اختیار نخواهند داشت. اکنون تایید شده که یک بازیکن تا پایان فصل النصر را همراهی نخواهد کرد.

تالیسکا، وینگر برزیلی، در آخرین تمرین تیمش قبل از رویارویی با العین امارات دچار مصدومیت شد. لوئیس کاسترو مجبور شد او را از لیست کنار بگذارد و سادیو مانه را به جای او در ترکیب استفاده کند.

برخی گزارش‌ها از پارگی عضله و غیبت این بازیکن به مدت یک ماه خبر می‌داد اما روزنامه الریاضیه تایید کرد که او دچار مصدومیت شدیدی شده است. بر اساس تایید این روزنامه‌، دوره غیبت بازیکن برزیلی حتی به 7 هفته خواهد رسید!

به این ترتیب تالیسکا بخش عمده‌ای از مهم‌ترین بازی‌های النصر را در این فصل از دست خواهد داد که البته بارزترین آن‌ها بازی برگشت با العین در لیگ قهرمانان و همچنین 5 بازی لیگ عربستان است که یکی از آن‌ها مقابل الاهلی است. او همینطور بازی سوپرجام عربستان که در ماه مارس برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد.

النصر در جریان بازی با العین دو مدافع کناری خود یعنی عزیز بهیچ و سلطان الغنام را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد و به احتمال زیاد این دو در بازی برگشت به میدان نخواهند رفت.

ستاره النصر فصل را از دست داد

نظر شما