شناسهٔ خبر: 65537243 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گزارش زنده: سپاهان 1-۰ شمس آذر

سپاهان و شمس آذر قرار است در مرحله یک شانزدهم نهائی جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، سپاهان در اصفهان میزبان شمس‌آذر قزوین خواهد بود. مسابقه‌ای بین دو تیم لیگ برتری که با توجه به برد تیم قزوینی در تقابل لیگ برتری دو تیم، از جذابیت‌های خاصی برخوردار خواهد بود.

سپاهان در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که این تیم این روزها در بدترین فرم ممکن قرار دارد. شاگردان مورایس شش باخت متوالی داشته‌اند و آخرین باری که با امتیاز از زمین مسابقه خارج شده‌اند به اواخر آذر ماه برمی‌گردد.

ژوزه مورایس که پس از این نتایج این روزها تحت فشار هم قرار گرفته باید برای نرسیدن باخت‌های متوالی به عدد ۷ از سد شمس‌آذر بگذرد. تیمی که یکی از شش باخت متوالی را به سپاهان تحمیل کرده و باید دید این‌ بار بازی دو تیم در اصفهان چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

شمس‌آذر البته از آغاز مجدد مسابقات فعلاً نتوانسته شرایط خوب نیم فصل اول خود را تکرار کند و در سه دیدار خود به دو تساوی بدون گل و یک باخت رسیده تا آژیر هشدار برای شاگردان دقیقی هم به صدا درآید و باید دید سبزپوشان قزوینی در چهارمین مسابقه خود پس از تعطیلات بالاخره روی برد را خواهند دید یا خیر؟

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۷:۳۰؛ سپاهان-شمس آذر

ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

تیم داوری: امیر ایار، حسن انتظاری، دانیال باشنده و فرهاد امینی/ ناظر: سعید علی‌نژادیان

ترکیب تیم سپاهان:

نیما میرزازاد، عباس حبیبی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، میلاد نورافکن، برایان دابو، کاوه رضایی، شهریار مغانلو، علی اصغر اعرابی و رضا اسدی

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب شمس آذر: 

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شعبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق البوصبیح، امیرمحمد ناصحی، فراز امامعلی و عیسی مرادی

سرمربی: سعید دقیقی

شرح گل

سپاهان ۱-۰ شمس آذر (رضا اسدی-دقیقه ۲4): توپ ارسال شده به داخل محوطه جریمه، با ضربه سر بازیکنان دو تیم از محوطه خارج شد، اما رامین رضاییان از راه رسید و در قوس محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با برخورد به پای رضا اسدی وارد دروازه شمس آذر شد.

کارت زرد

شمس آذر: صادق آلبوصبیح (۲۳)

لحظات حساس

دقیقه ۹: بازیکنان سپاهان اغلب با استفاده از توپ‌های بلند سعی در موقعیت‌سازی دارند که در ده دقیقه ابتدایی نتوانستند از طریق آسمان محوطه جریمه این تیم، موقعیت خطرناک خلق کنند.

دقیقه ۱۲: ارسال نسایی از سمت راست در نقطه کور دروازه سپاهان به آزادمنش رسید اما ضربه سر او در چارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۱۷: ضربه از راه دور عیسی مرادی به تیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد.

دقیقه ۲۰: این بار فراز امامعلی در محوطه جریمه سپاهان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او توسط میرزازاد مهار شد.

دقیقه ۴۰: عیسی مرادی که در موقعیت تک به تک با میرزازاد قرار گرفته بود، شلیک خوبی به سمت دروازه سپاهان کرد، اما سنگربان جوان سپاهانی‌ها در این دوئل بهتر عمل کرد.

حواشی

*داور بازی پس از اعتراض سعید دقیقی او را با کارت زرد جریمه کرد.

 

نظر شما