شناسهٔ خبر: 65518337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام واضح سیلوا: بدون تمرین هم قوی‌ام!

رافائل سیلوا فقط با 12 جلسه تمرینی به فرم ایده‌آل رسید و در ترکیب استقلال درخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال، پس از آخرین بازی که در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت از استقلال جدا شد و یک نیم فصل کامل دور از میادین بود، اما پس از بازگشت به استقلال و 12 روز تمرین در این تیم به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و در حال حاضر کیفیت فوق‌العاده‌ای در خط دفاعی این تیم نمایش گذاشته است.

این مدافع برزیلی بعد از جدایی محمد مرادمند و سیاوش یزدانی به دلیل خدمت سربازی در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و خیلی زود در مسیر تاکتیکی این تیم قرار گرفت و جای خالی دو ستاره آبی‌ها را پر کرد و استقلال با همان فرمان قبلی و خط دفاع قدرتمندی که داشت فصل را بدون شکست به انتها رساند و قهرمان لیگ برتر شد.

1785615

او حالا برای دومین بار پس از یک نیم فصل کامل خانه‌نشینی به استقلال بازگشت و با همان فرم قبلی در ترکیب این تیم به میدان رفت تا نشان دهد برای درخشش در ترکیب استقلال فقط 12 جلسه تمرینی نیاز داشته و می‌تواند یکی از ستون‌های اصلی این تیم در مسیر قهرمانی باشد و روند تیمی استقلال را بهبود بخشیده است.

سیلوا در بازی‌های گذشته استقلال به خوبی بازیسازی از عقب زمین را انجام می‌دهد، جناحین را صاحب موقعیت می‌کند و ضربات سر اول را هم به خوبی می‌زند، او در ضربات آزاد و کرنر هم نقش کلیدی دارد و به خوبی در فاز هجومی دخالت می‌کند.

سیلوا در بازی فردا به دنبال شروعی دوباره خواهد بود، جدایی او بعد از بازی پرسپولیس در فینال جام حذفی و شکست تلخ در آن مسابقه کلید خورد و مس رفسنجان می‌تواند تلخی آن شکست را برای این ستاره برزیلی کمرنگ کند.

تقابل سیلوا و سجاد شهباززاده یکی از جذابیت‌های بازی فردا خواهد بود و مهاجم باتجربه مس رفسنجان که به عنوان بازیکن هدف در ترکیب مس به میدان می‌رود تحت نظارت ویژه و یارگیری شدید این بازیکن قرار خواهد گرفت و روز سختی را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما