شناسهٔ خبر: 65501360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سی ام پانک در آستانه رسلمنیا 40 به راو بازخواهد گشت/ اخبار WWE

رسول توانايى فرد

نقش سی ام پانک در رسلمنیای امسال چه خواهد بود؟

صاحب‌خبر -

اگرچه سی ام پانک اکنون به دلیل مصدومیت مجبور به دوری از تلویزیون WWE است، اما حضور او در شوی راو قبل از رسلمنیا تبلیغ شده است!

طرفداری | بازگشت جنجالی سی ام پانک به کمپانی WWE در سال گذشته سر و صدای زیادی به راه انداخت. پانک انتظار می‌رفت تا در مین ایونت رسلمنیا 40 برای برگزاری دیداری که هواداران برای سال‌ها در انتظارش بودند، به مصاف قهرمان سنگین وزن جهان، سث رالینز برود.

با این وجود، پس از ناکامی پانک در بازی 30 نفره سنتی رویال رامبل اعلام شد که او از ناحیه عضله پشت بازو دچار پارگی شده است و در نتیجه او باید برای ریکاوری از رینگ کشتی کچ به دور باشد و شانس حضور در رسلمنیا نیز از دست رفته قلمداد شد. سپس درو مک اینتایر با پیروزی در بازی الیمینیشن چمبر توانست جواز رقابت با سث رالینز بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا را به دست آورد. طبق اخباری که امروز منتشر شد همچنان با وجود مصدومیت پانک احتمال حضور بهترین در جهان در رسلمنیا وجود خواهد داشت.

آخرین اپیزود شوی هفتگی راو پیش از رویداد پرمیوم رسلمنیا به میزبانی بروکلین، نیویورک برگزار خواهد شد و نکته جالب توجه در تبلیغات این رویداد حضور سی ام پانک است.

ماندی نایت راو در تاریخ 1 آپریل به بروکلین برخواهد گشت تا شاهد برگزاری آخرین ماندی نایت راوی قبل از رسلمنیا باشیم. به تماشای ستارگان محبوبتان بنشینید از جمله سث رالینز، کودی رودز، سی ام پانک، بکی لینچ، ریا ریپلی، فین بلر، دمین پریست، دام میستریو، جی اوسو، درو مک اینتایر و بسیاری دیگر.

بنابراین پانک در راوی قبل از رسلمنیا حاضر خواهد بود. اینکه آیا این حضور منجر به شرکت پانک در رسلمنیا نیز خواهد شد را زمان مشخص می‌کند. با این وجود، حضور او در فاصله چند روز تا رسلمنیا می‌تواند نشانه‌ای از ایفای نقش این فوق ستاره در بزرگترین رویداد سالیانه کشتی کچ دنیا باشد.

ممکن است پانک برای کاری غیر از کشتی گرفتن در رسلمنیا حاضر شود

نقش‌های زیادی وجود دارند که پانک حتی با وجود مصدومیت‌اش ممکن است در رسلمنیا بازی کند. با توجه به استقبالی که پس از امضای قرارداد او با WWE وجود داشت، اینکه کمپانی نخواهد از حضور او در رسلمنیا غافل شود، منطقی به نظر می‌رسد. او برای مثال ممکن است در نقش داور، گزارشگر و یا حتی میزبان شو در رسلمنیا حاضر شود.

نظر شما