شناسهٔ خبر: 65495556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ژاوی: فوتبال اسپانیا استعدادی بزرگ‌تر از اینیستا به خودش ندیده است

علی آقااحمدی

سرمربی بارسلونا همچنان تاکید می کند که تصمیمش در مورد جدایی پس از پایان فصل عوض نشده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری | در جریان دیداری از هفته بیست و هفتم لالیگا، تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا مقابل هم صف آرایی می کنند. ژاوی، سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد.

ما اخیرا در همین استادیوم از کوپا دل ری حذف شدیم. اتلتیک بیلبائو یکی از دونده ترین حریفان ما است. فکر می کنم این فصل تنها یک بار مقابل رئال مادرید در خانه شکست خورده اند و اعتماد به نفس خوبی  دارند. اگر پیروز شویم، گام بلندی به سمت اهدافمان برداشته ایم. در این بازی به اندازه کافی فضا در اختیار خواهیم داشت و به نظرم مسابقه ای شبیه به ختافه در انتظارمان است. 

 خستگی و فشار بازی ها

شاید خستگی کوپا دل ری روی آنها تاثیر بگذارد اما اعتماد به نفسشان حالا چندبرابر است. بیلبائو شرایط خوبی دارد و البته چند مصدوم هم دارد. ارنستو (والورده) آنجا مشغول انجام یک کار شگفت انگیز است. من خودم دوست دارم برای آماده سازی تیمم زمان کافی در اختیار داشته باشم. وقتی هر سه روز یک بار بازی می کنید، نمی توانید آماده سازی خوبی داشته باشید. امیدوارم بازیکنانمان بتوانند با این فشار کنار بیایند. 

 پدری باید گام رو به جلو بردارد

پدری؟ او هم مانند سایر هم تیمی هایش باید در مهم ترین مقطع فصل عملکرد تعیین کننده ای داشته باشد. به مقطعی رسیدیم که همه ما باید یک گام رو به جلو برداریم. در مدیریت زمان بازی او موفق ظاهر شدیم. 

 1000 بازی اینیستا

اینیستا و هزار بازی؟ او بزرگترین استعدادی است که تا به حال در فوتبال اسپانیا دیده ام. فراتر از همه اینها، آندرس دوست من است. به او به خاطر رسیدن به رکورد 1000 بازی تبریک می گویم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. 

 مصدومان بارسا و پیشرفت تیم

فران تورس تقریبا آماده بازگشت است و احتمالا هفته بعد می توانیم روی او حساب کنیم. قصد نداشتیم روی او ریسک غیرضروری انجام دهیم. لواندوفسکی و همه بازیکنان ما یک گام رو به جلو برداشته اند. پیوند میان ما وقتی من تصمیمم برای جدایی را اعلام کردم، قوی تر شد. لوی بهتر از قبل بازی می کند و بی دلیل نیست که جایزه بازیکن ماه لالیگا را به خودش اختصاص داد. 

 در مورد آینده

تا به امروز هیچ چیز در مورد تصمیم من برای آینده عوض نشده است. همچنان قرار است پس از پایان فصل تیم را ترک کنم و بحثی وجود ندارد. 

 

نظر شما