شناسهٔ خبر: 65469292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

مردم مشکلات احتمالی موجود در اخذ رای را به شماره ۴۵۵۰۰ اطلاع دهند

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از مردم این استان خواست، مشکلات احتمالی موجود در شعب اخذ رای را به شماره ۴۵۵۰۰ اطلاع دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر استقبال پرشور مردم بعد از آغاز رأی گیری را شاهد هستیم و مشکل خاصی نیز در شعب اخذ رأی نداشتیم.

وی اضافه کرد: برخی از شعب با عدم آنتن دهی مواجه بودند، که در همان لحظات ابتدایی رفع شد و در حال حاضر همه صندوق‌ها مشغول به کار و اخذ رأی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ابراز امیدواری کرد، استقبالی که از صبح امروز در شعب و با حضور مردم داشتیم، در ساعات بعدی نیز تداوم داشته باشد و گفت: آمادگی ارسال شعب سیار به شعبی که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، را داریم.

وی اضافه کرد: در کل استان تهران شش هزار و ۸۱۱ شعبه داریم، که شش هزار و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سیار است، که از بین این شعب شش هزار و ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی است و در تمام شعب فرآیند اخذ رأی به خوبی در حال انجام است.

جوهری گفت: اگر عزیزان مشکلی در فرآیند اخذ رأی مشاهده کردند، به شماره ۴۵۵۰۰ تماس گرفته و اطلاع دهند، تا به سرعت برای رفع مشکل اقدام شود.

نظر شما