شناسهٔ خبر: 65433990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهادری جهرمی مطرح کرد: استقبال گسترده مردم از کالابرگ الکترونیکی

سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر کار، مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال گسترده داشتند و حدود ۷۵ درصد مشمولین از این طرح استفاده کردند که شامل بیش از ۱۵ میلیون خانوار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری سخنگوی دولت صبح امروز، چهارشنبه، در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و سفرهای مردم در این تعطیلات، ستاد سفر جلسات خود را شنبه آغاز خواهد کرد و حدود 24 دستگاه با این حوزه مرتبط هستند و موضوعات دنبال می‌شود.

وی افزود: طبق گزارش وزیر کار، مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال گسترده داشتند و حدود 75 درصد مشمولین از این طرح استفاده کردند که شامل بیش از 15 میلیون خانوار می‌شود.

سخنگوی دولت هم‌چنین بیان کرد: طبق گزارش رئیس‌کل بانک مرکزی، نرخ تورم تولیدکننده شیب کاهشی دارد و تورم تولید‌کننده به عدد 28 درصد کاهش یافته است.

بهادری‌جهرمی اضافه کرد: دولت برای رفع مشکلات صادرکنندگان و تسهیل صادرات مصوبه‌ای داشت و بر اساس آن، عوارض صادرات کالاهای خام و نیمه‌خام که قبل از این طبق قانون بودجه مقرر شده بود، اصلاح شد و این عدد کاهش یافت و همین امروز به گمرک ابلاغ شد.

وی گفت: مصوبه دیگر دولت نیز برای افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در جهت تسهیل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار بود؛ هیئت وزیران مصوب کرد با توسعه بانک‌های عامل، توان این صندوق افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما