شناسهٔ خبر: 65427018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

رقابت‌های انتخاباتی، خیزش برای کسب قدرت و صندلی مجلس است؛ نه حل مشکلات مردم

روزنامه هم میهن نوشت: آنچه که در صحنه عمل می‌بینیم، خیزشی برای کسب قدرت و صندلی مجلس است. جالب‌تر اینکه همه این نامزدها از وضع موجود انتقاد می‌کنند، درحالی‌که همه آنان دولت و مجلس را به طور کامل در اختیار داشته‌اند. ولی چنان از وضع موجود انتقاد می‌کنند که گویی افرادی ناشناخته از کهکشانی دیگر کشور را به این روز انداخته‌اند.

صاحب‌خبر -
رقابت‌های انتخاباتی، خیزش برای کسب قدرت و صندلی مجلس است؛ نه حل مشکلات مردم
کد خبر: 652848
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن رقابت‌های انتخاباتی را خیزش برای کسب قدرت و صندلی مجلس می‌داند

به گزارش هم میهن، اکنون فقط یک روز به پایان فعالیت‌های انتخاباتی باقی مانده است ولی دریغ از یک برنامه‌ای که دقیق و منطقی به این سه نکته پاسخ داده باشد. این کار در عمل فقط برای نیروهای اصولگرا قابل تصور است، چون دیگران را به کلی نادیده گرفته و حذف کرده‌اند ولی خودشان هم تا دیروز نتوانسته‌اند حتی روی یک لیست مشترک توافق کنند و حالا هم که توافق کردند، بلافاصله در پشت صحنه زیر میز زده‌اند. در واقع گویی که فقط و فقط رفتن به داخل مجلس برایشان مهم است. به جز آنان گروه‌ دیگری هم هستند که نه با یکدیگر آشنایی کافی دارند و نه سابقه همفکری دارند و نه لزوماً اولویت‌ها و راه‌حل‌های مشترکی دارند. البته بر آنان حرجی نیست، زیرا امکانی هم برای انجام این وظایف ندارند.

این روزنامه نوشته است: آنچه که در صحنه عمل می‌بینیم، خیزشی برای کسب قدرت و صندلی مجلس است. جالب‌تر اینکه همه این نامزدها از وضع موجود انتقاد می‌کنند، درحالی‌که همه آنان دولت و مجلس را به طور کامل در اختیار داشته‌اند. ولی چنان از وضع موجود انتقاد می‌کنند که گویی افرادی ناشناخته از کهکشانی دیگر کشور را به این روز انداخته‌اند و نکته مهمتر این است که حتی برای یکی از مشکلات مردم هم ایده و برنامه‌ای ندارند؛ تنها برنامه آنان رسیدن به صندلی بهارستان به هر شکل ممکن است. نتیجه چنین رفتاری پیشاپیش معلوم است.

 

نظر شما