شناسهٔ خبر: 65419890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر؛

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۹ اسفند ماه الی شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی گفت: پیش بینی اعمال محدودیت در صورت پر حجم بودن تردد و اعلام مأمورین در محل، روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد.(شمال به جنوب) و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

سرهنگ شیرانی در خصوص محدودیت تردد در محور هراز گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی) گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است در محور هراز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۰ و ۱۱ اسفند ۱۰۲ از محور هراز ممنوع است.

نظر شما