شناسهٔ خبر: 6541481 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Hitman: Absolution را ۸K مشاهده کنید | چشم نواز تر از همیشه

بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی عناوینی که در چند سال اخیر گرافیک چشم نوازی را بر روی رایانه های شخصی به هواداران نشان داده است بازی Hitman: Absolution می باشد. عنوانی که در سال گذشته توسط یکی از محبوب ترین ناشران صنعت گیم یعنی Square Enix روانه ی بازار شد و از باز خورد های ضد و نقیض برخوردار شد.

صاحب‌خبر -
Hitman: Absolution را ۸K مشاهده کنید | چشم نواز تر از همیشه

بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی عناوینی که در چند سال اخیر گرافیک چشم نوازی را بر روی رایانه های شخصی به هواداران نشان داده است بازی Hitman: Absolution می باشد. عنوانی که در سال گذشته توسط یکی از محبوب ترین ناشران صنعت گیم یعنی Square Enix روانه ی بازار شد و از باز خورد های ضد و نقیض برخوردار شد.

حال Joanne Harper تصاویر زیبایی را با کیفیت ۸K از عنوان  Hitman: Absolution منتشر کرده است که واقعا این کیفیت حیرت انگیز می باشد. شایان به ذکر است که داستان بازی Hitman : Absolution در باره ی روابط  مامور ۴۷ و دوست قدیمی وی با نام Diana رقم می خورد. که مامور ۴۷ با تصمیمی دشوار Diana را می کشد اما Diana برخی حقایق در باره ی سازمان CIA را در آخرین لحظات برای وی بازگو می کند و وظیفه ی محافظت از دختری به نام  ویکتوریا را نیز به ۴۷ می سپارد، و اینجاست که داستان بازی شکل و هسته ی اصلی خود را پیدا می کند و مامور ۴۷ به دنبال اهداف  جدید خود می رود. در پایان شما می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده نمایید.

hitman_8k_1-1152x484

hitman_8k_2-1152x650

hitman_8k_3-1152x646

نظر شما