شناسهٔ خبر: 65406192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پخش مناظرات تلویزیونی کاندیداهای انتخابات مجلس از شبکه سبلان + ‌جزئیات‌

مناظره‌های ضبط شده از داوطلبان انتخاباتی استان اردبیل از سوم اسفند ماه تا پایان زمان تبلیغات رسمی از شبکه سبلان در ۵ کانال تبلیغات انتخاباتی پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مناظره‌های ضبط شده از داوطلبان انتخاباتی استان اردبیل از سوم اسفند ماه تا پایان زمان تبلیغات رسمی از شبکه سبلان در 5 کانال تبلیغات انتخاباتی پخش می‌شود.

ظبط مناظرات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل به پایان رسیده و قرعه کشی زمان پخش مناظره‌ها با حضور نمایندگان کاندیداها و جمعی از مدیران مرکز انجام شد و مناظره‌های ضبط شده از سوم اسفند ماه تا پایان زمان تبلیغات رسمی از شبکه سبلان در 5 کانال تبلیغات انتخاباتی پخش می‌شود.

مناظره کاندیداها در 7 قسمت 120 دقیقه‌ای در استودیوهای صدا و سیمای استان اردبیل ضبط شده که به همراه برنامه‌های تأمینی دیگر از شبکه سبلان و 5 کانال جدول پخش برنامه های شبکه انتخاباتی و تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل درچهار شبکه انتخاباتیِ آراز، آیقار، آران و آق داغ، در ساعت‌های 9، 14 و 18:20 دقیقه، و در شبکه ساوالان ساعت 20 پخش می‌شود.

از رادیو اردبیل هم هر شب ساعت 21 مناظره یکی از حوزه‌های انتخابیه استان پخش می‌شود. گزیده‌ای از این برنامه‌ها و مناظره‌ها هم در شبکه سبلان از ساعت 23:45 و بازپخش آن روزِ بعد، از ساعت 12:45 پخش می‌شود.

بینندگان محترم برای مشاهده برنامه‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از 5 کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان اردبیل می‌توانند با جستجوی مجدد و تنظیم گیرنده دیجیتال خود این شبکه‌ها را دریافت کنند.

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل روز سه شنبه 1402/12/08 به شرح ذیل است: تبلیغاتی حوزه انتخابیه با عناوین «ساوالان» ، «آیقار» ، «آران»، «آراز» ، «آغ داغ» از صدا و سیمای استان اردبیل در روزها و زمان تعیین شده پخش می‌شود.

بینندگان برای مشاهده برنامه‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از 5 کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان اردبیل میتوانید با جستجوی مجدد و تنظیم گیرنده دیجیتال خود این شبکه ها را دریافت کنید.

برنامه ها و مناظرات در فضای فضای مجازی:

اردبیل، نمین، نیر و سرعین https://ara.ir/candidate/0x18615 برنامه‌های کاندیداها: https://ara.ir/area/0x8c68

پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز https://ara.ir/candidate/0x18617 برنامه‌های کاندیداها: https://ara.ir/area/0x8c77

خلخال و کوثر https://ara.ir/candidate/0x1861a برنامه های کاندیداها: https://ara.ir/area/0x8ca3

گرمی و انگوت https://ara.ir/candidate/0x1861c برنامه های کاندیداها: https://ara.ir/area/0x8cb2

مشکین شهر https://ara.ir/candidate/0x18612 برنامه‌های کاندیداها: https://ara.ir/area/0x8c5e

انتهای پیام/

 
 

نظر شما