شناسهٔ خبر: 65400705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تکرار خاطره اولدترافورد: مودریچ دهان همه را بست

گل زیبای دیشب لوکا مودریچ به سویا یادآور گل تاریخی او در اولدترافورد به منچستریونایتد در یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان 2013 بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از 12 سال یا بهتر بگوییم 4009 روز، لوکا مودریچ سوپرگلی زد که با آن دهان منتقدانش را بست و ثابت کرد که در 39 سالگی هم می‌تواند یک بازی را برای رئال در بیاورد و سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کند.

مودریچ که این فصل جایگاهش در رئال تغییر کرده و بیشتر در بازی‌های کم‌اهمیت به میدان می‌رود و در بازی‌های بزرگ اغلب نیمکت نشین بوده، برابر سویا نیز تا دقیقه 75 روی نیمکت بود، ولی در شرایطی که رئال به بن بست خورده بود و هر چه می‌زد به در بسته می‌خورد، در دقیقه 80 با یک شوت تماشایی از بیرون محوطه جریمه گل پیروزی بخش و سه امتیازی را زد.

ستاره کروات که از قراردادش 5 ماه دیگر باقی مانده و به نظر در پایان فصل خداحافظی خواهد کرد، به همه نشان داد که تمام نشده و شایسته حضور در ترکیب ثابت رئال است.

گل او بسیار شبیه به گلی بود که در 5 مارس 2013 به منچستریونایتد در اولدترافورد زده بود. 

7 ماه از انتقالش به رئال گذشته بود که مودریچ در ترکیب رئال برای بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با صلاح‌دید مورینیو قرار گرفت و یک گل باارزش زد. می‌گفتند مودریچ خرید مناسبی برای رئال نبوده و باشگاه 45 میلیون یورو را دور ریخته است اما آقای خاص در حساس‌ترین بازی به مودریچ میدان داد و او در شرایطی که بازی 1-0 به سود میزبان دنبال می‌شد، گل مساوی را زد و سپس رونالدو با زدن گل دوم باعث شد رئال مادرید با برتری 3-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دور بعد برود.

دو سوپرگل با فاصله 4009 روز برای بستن دهان منتقدان.

 

نظر شما