شناسهٔ خبر: 65356827 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تلاش یک مسافر برای باز کردن درب اضطراری هواپیما (فیلم)

یکی از مسافران هواپیما، به فاکس‌نیوز گفت که این مرد، حدود نیم ساعت پس از آن‌که هواپیما به پرواز درآمد اقدام به باز کردن در کرد. او گفت: «شرایط آنقدر در هم بود که وقتی برای هول شدن نداشتیم، اما بسیار ترسناک بود». در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، دیده می‌شود که مسافران هواپیما وقتی متوجه تلاش مرد برای باز کردن در اضطراری شدند به سوی او هجوم بردند. این مسافران با تلاش زیاد موفق شدند که این مرد را مهار کنند و دست‌ها و پاهایش را با چسب بستند. در اثر این درگیری‌ها، خلبان مجبور شد به فرودگاه نیومکزیکو بازگردد. پلیس فدرال آلباکرکی اعلام کرد که تحقیق درباره این حادثه آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
نحوه بسته شدن چرخ های هواپیما از نمای داخلی (فیلم)
لحظات سخت و مشکل جدید بایدن در سوار شدن به هواپیما (فیلم)
لحظه برخورد مرگبار دو هواپیما در آسمان/ همه سرنشین‌ها کشته شدند (فیلم)
هواپیما‌های مسافربری مشهور جهان چگونه در کارخانه تولید می‌شوند (فیلم)
تماشاخانه
سالی که دیو سفید، ۴ هزار نفر را در ایران کشت/ تعدادی اتوبوس و مینی بوس مفقود شدند؛ خانه‌ها آرمگاه ساکنان شد؛ همه مسافران یک قطار کشته شدند/ عجیب‌ترین پایان سال در ایران (فیلم)

سالی که دیو سفید، ۴ هزار نفر را در ایران کشت/ تعدادی اتوبوس و مینی بوس مفقود شدند؛ خانه‌ها آرمگاه ساکنان شد؛ همه مسافران یک قطار کشته شدند/ عجیب‌ترین پایان سال در ایران (فیلم)

logo-vid

ببینید شکارچیان بی‌رحم چه کار می‌کنند/ وقتی دست محیط‌بانان برای برخورد با این افراد بسته است (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما