شناسهٔ خبر: 65346391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هانسی مولر:

نباید انتظار داشت تونی کروس در تیم ملی جادو کند

هانسی مولر، ملی‌پوش سابق آلمان، می‌گوید باید انتظارات را از تونی کروس در تیم ملی آلمان پایین آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس امروز بالاخره تصمیم مهمش را اعلام کرد. او برای حضور در یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی آلمان برمی‌گردد و به تیم یولیان ناگلزمان برای قهرمانی در یورو کمک می‌کند.

از ابتدای فصل بحث‌های زیادی در رابطه با برگشتن تونی کروس به تیم ملی وجود داشت. برخی معتقد بودند که بازگشت او می‌تواند احتمال موفقیت تیم ملی را در جام ملت‌های اروپا افزایش دهد.

ناگلزمان هم با این ایده موافق بود او بارها به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم موافقتش را برای بازگشت کروس اعلام کرد و درنهایت امروز هافبک رئال اعلام کرد که آلمان را در یورو همراهی خواهد کرد.

هانسی مولر ساعتی پیش در مصاحبه‌ای در مورد بازگشت کروس گفت: «برای هافبک‌های فعلی کمی مشکل است که یک بازیکن بازنشسته اکنون برمی‌گردد. او رقابت را بالا می‌برد. من فکر می‌کنم تونی کروس فوتبالیست بزرگی است. بازی برای رئال مادرید یک ویژگی عالی است.

او هنوز همان تونی کروسی است که ما می‌شناسیم. او می‌تواند به تیم کمک بزرگی کند. البته انتظارات از چنین بازیکنی در حال حاضر به‌طرز باورنکردنی‌ای بالاست. انتظارات کمی باید پایین بیایند. در شرایط سختی که تیم ملی دارد، در حال حاضر همه امید زیادی به او دارند.

1993751

تماشای بازی این پسر لذت‌بخش است. من به او می گویم «تو مرد اصلی ترکیب هستی و من در اطراف تو تیمی می‌سازم که بتواند موفقیت‌های زیادی به دست آورد.»

من نمی‌توانم بگویم که کروس تا چه اندازه با ترکیب آلمان سازگار است، زیرا نمی‌دانم ناگلزمان چگونه برنامه‌ریزی می‌کند و چه چیزی در ذهن دارد. به هر حال مطمئنم بازگشت او تصمیم درستی است اما نباید از آن انتظار بالایی داشت. او نمی‌تواند جادو کند و بقیه بازیکنان نیز مهم هستند.»

نظر شما