شناسهٔ خبر: 65345692 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

2 وام ویژه برای متقاضیان | ثبت نام وام 50 میلیونی یکروزه بدون ضامن | برای دریافت وام بدون سود 750 میلیونی عجله کنید

تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه ارائه می‌شود. در واقع این وام مبتنی بر امتیاز حساب و اعتبارسنجی مشتریان است و حداکثر مبلغ آن به 50 میلیون تومان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه ارائه می‌شود. در واقع این وام مبتنی بر امتیاز حساب و اعتبارسنجی مشتریان است و حداکثر مبلغ آن به 50 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که برای مشتریان خود تسهیلات ویژه‌ای را تدارک دیده است. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات این درگاه باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش دهند و به ازای آن سکه دریافت کنند. با به حد نصاب رسیدن سکه‌ها، امکان درخواست برای تسهیلات برآیند ویپاد وجود دارد. البته باید متقاضیان از قبل حساب سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر زمان برای پرداخت اقساط آن به 12 ماه می‌رسد. معیار برای پرداخت این تسهیلات، اعتبارسنجی، یعنی بررسی رفتار مالی مشتری در شبکه بانکی کشور و عملکرد مالی سه ماهه اخیر وی است. تنها افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور نداشته باشند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات در قالب اعتبار خرید به متقاضیان پرداخت می‌شود و از طریق آن امکان خریدن انواع کالاها و محصولات از تمامی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی کشور وجود دارد.

آشنایی با مزایا و ویژگی‌های درگاه ویپاد برای دریافت وام 50 میلیون تومانی

افراد به منظور پیگیری فرآیند افتتاح حساب و دریافت تسهیلات مذکور نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد را ندارند. با استفاده از این درگاه امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین در کمتر از 10 دقیقه فراهم بوده و پس از آن امکان افزایش امتیاز حساب و دریافت تسهیلات وجود خواهد داشت. در صورت بروز مشکل پشتیبانی این مجموعه رسیدگی‌های لازم را انجام خواهد داد./کاما پرس

تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه ارائه می‌شود. در واقع این وام مبتنی بر امتیاز حساب و اعتبارسنجی مشتریان است و حداکثر مبلغ آن به 50 میلیون تومان می‌رسد.

شرایط دریافت وام بدون سود 750 میلیونی بانک دی + مبلغ اقساط

بانک دی به منظور تامین مالی راحت مشتریان خود طرح تسهیلاتی با نام «باران» را تدارک دیده است. سقف وام این طرح برای اشخاص حقیقی به 300 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، تسهیلات این طرح قرض الحسنه اعلام شده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود برای این طرح تسهیلاتی کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته است.

حساب لازم برای درخواست این وام قرض الحسنه بوده و باید حداقل با 10 میلیون تومان میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند.

متقاضیان در طی حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند. لازم به ذکر است که این تسهیلات قابل انتقال به اقوام و بستگان درجه یک است. ضمنا حقوقی‌های واجد شرایط با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود امکان پرداخت این وام را به آن‌ها خواهند داشت.

با در نظر گرفتن مبلغ وام برای افراد حقیقی، کارمزد و شرایط بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن تقریبا 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

هدف از پدید آوردن بانک دی در عرصه بانکداری کشور چه بود؟

بانک دی به موجب قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال 1379 به منظور تحقق تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته‌های مختلف اقتصادی شکل گرفت.

متقاضیان دریافت وام یارانه و سهام عدالت حتما بخوانند

موضوع پرداخت وام یارانه در سال‌های گذشته هیچگاه به درستی اجرا نشد. بانک‌ها می‌گفتند منابع مالی لازم را برای پرداخت وام یارانه به مشمولان در اختیار ندارند. البته پرداخت این وام بر اساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ صادر کرد، الزامی نبود و به عنوان تکلیف بر دوش شبکه بانکی قرار نداشت. در دولت سیزدهم نیز، شبکه بانکی توجه چندانی به تصمیمات دولت نکرد. حتی بانک‌ها تا چندین ماه پس از صدور بخشنامه دولت، می‌گفتند موضوع به آنها ابلاغ نشده است. در واقع به نظر می‌رسد دولت‌ها تصمیماتی را می‌گیرند که شبکه بانکی توان اجرای آن را ندارند و به منابع مالی بانک‌ها فکر نمی‌کنند.

نمایندگان مجلس نیز اسفند سال گذشته در جریان بررسی بودجه بندی را تصویب کردند که بر اساس آن، متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بتوانند از حساب یارانه یا سهام عدالت خود به عنوان تضمین پرداخت این تسهیلات استفاده کنند

در این میان، مساله پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد؛ وامی که پلیس فتا آن را تکذیب کرد اما بعدا شخص شد یکی از موسسات قرض‌الحسنه، مدعی است که آن را پرداخت می‌کند.

پیگیری‌ها از دولت نشان داد که سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها و وزارت کار، قصد پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی را نداشتند و چنین موضوعی از طرف دولت از اساس غلط بود. اما آنگونه که پیگیری‌ها نشان داد یک موسسه قرض‌الحسنه در تهران، مدعی بود وام ۱۰ میلیونی یارانه را به متقاضیان پرداخت می‌کند و همه خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کردند، می‌توانستند مشمول این وام شوند. با وجود این، نکته مهمی که درباره موسسه مورد اشاره وجود داشت این بود که این موسسه هیچ‌گونه مجوزی از بانک مرکزی نداشت و تنها با سه شعبه در تهران فعال بود.

بررسی‌ها تجارت‌نیوز نشان داد که این موسسه مالی و اعتباری تازه تاسیس شده و حتی مجوز بانک مرکزی نگرفته بود.

برچسب‌ها:

نظر شما