شناسهٔ خبر: 65342679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ملوان 1-1 استقلال؛ این قو به راحتی شکار نمی‌شود

مهدی فیضی صفت

صاحب‌خبر -

طرفداری | تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم به مصاف همدیگر رفتند. این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. ابتدا ملوان در خانه پیش افتاد اما کاپیتان تیم ملی ازبکستان و خرید جدید آبی‌پوشان خیلی زود بازی را مساوی کرد. استقلال با این نتیجه 36 امتیازی شد و ملوان هم با 28 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور، رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد.

اطلاعات بازی

هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: ملوان - استقلال

تاریخ و زمان: پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 | ساعت 17:15

مکان: سیروس قایقران - بندر انزلی

داوران: علی اصغر مومنی، فرهاد فرهادپور، دانیال باشنده و مهرداد خسروی | ناظر: محمدرضا اکبریان

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، رضا جعفری (83 - محمد عمری)، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار (46 - حسین صادقی)، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی (61 - ابوذر صفرزاده) و محمدرضا سلیمانی (83 - سهیل فداکار)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، جلال الدین ماشاریپوف (80 - مهرداد محمدی) و گوستاوو بلانکو (87 - آرمان رمضانی)

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد: امید حامدی فر (23) از استقلال و پدرام قاضی پور (2+45) از ملوان

کارت قرمز:

گل: محمدرضا سلیمانی (64) برای ملوان

گزارش بازی

دقیقه 87/ نزدیک بود استقلال گل دوم را بزند. پرتاب اوت و ضربه سر از امید حامدی فر ولی تیر دروازه مانع از ثبت گل دوم استقلال شد.

دقیقه 72/ مهدی مهدی پور هم شانس خود را با شوت بغل پا از محوطه جریمه امتحان کرد، ولی فرعباسی توپ را جمع کرد.

دقیقه 70/ شوت زمینی پای چپ سید ابوالفضل جلالی از راه دور با اختلاف کمی به بیرون رفت.

گل دقیقه 66/ استقلال خیلی زود با گلی تقریبا مشابه جبران کرد. ابوالفضل جلالی از سمت چپ پاسی کوتاه و زمینی داد و جلال الدین ماشاریپوف با پای چپ، بازی را به تساوی کشاند.

گل دقیقه 64/ پاس عمقی بلند پشت دفاع استقلال با پاس عرضی مجید عیدی و ضربه تک‌ضرب محمدرضا سلیمانی از داخل محوطه شش‌قدم همراه شد که از کنار دستان سید حسین حسینی به تور چسبید.

دقیقه 56/ ملوان در نیمه دوم نیز بازی را هجومی شروع کرد. توپ روی دروازه ارسال شد، ولی مدافعان استقلال توپ را برگرداندند.

دقیقه (3+45)/ مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی توپ را فرستاد. روزبه چشمی با سر به توپ ضربه زد ولی باز هم گلی به ثمر نرسید.

دقیقه 44/ پاس بلند رافائل سیلوا موقعیت خوبی برای استقلال ساخت. صالح حردانی با حبیب فرعباسی تک به تک شد، ولی دروازه بان ملوان اجازه گلزنی نداد.

دقیقه 39/ در حالی که مدافعان ملوان، نظاره‌گر حرکت بلانکو بودند، مهاجم آرژانتینی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه 32/ ارسال زمینی صالح حردانی از سمت راست با بغل پای سرضرب و خطرناک گوستاوو بلانکو همراه شد که با فاصله‌ای کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 25/ ملوان می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. رضا جعفری شوتی زمینی زد که سید حسین حسینی برگشت داد و بعد هم ایمان سلیمی توپ را از مقابل محمدرضا سلیمانی به کرنر فرستاد.

دقیقه 19/ اولین حمله استقلال، موقعیتی نصفه و نیمه بود. سانتر از سمت راست روی سر ابوالفضل جلالی ننشست و البته داور، خطای او را اعلام کرد.

دقیقه 11/ شروع مجدد سید حسینی، مدافعان استقلال را به زحمت انداخت و توپ بعد از رفت و برگشت به پدرام قاضی پور رسید. او ضربه خود را زد که با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 1/ ملوان طوفانی شروع کرد و حمله‌ای روی دروازه استقلال ترتیب داد. شاگردان مهدی تارتار وارد محوطه جریمه آبی‌پوشان شدند، اما پاس رو به عقب و شوت بی‌دقت رضا جعفری فایده‌ای نداشت.

حاشیه بازی

  • جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی و خرید استقلال در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
  • امید حامدی فر که در تمرین باعث مصدومیت شدید کوین یامگا شد و گفته می‌شد روحیه مناسبی ندارد نیز از ابتدا به میدان رفت.
  • میلاد سرلک و محمد عمری دو بازیکن پیشین پرسپولیس که برای گذراندن دوره خدمت سربازی به ملوان پیوستند باز هم در ترکیب اصلی جایی نداشتند.

فرم بازی

نظر شما