شناسهٔ خبر: 65335694 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس:

مقاومت پایان رویاهای نتانیاهو را ترسیم می کند/ فشارهای آمریکا هرگز به نتیجه نخواهد رسید

اسامه حمدان از رهبران حماس خاطر نشان کرد که مقاومت پایان رویاهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ترسیم می کند که دچار توهم اجرای پروژه ایدلوژیکی صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، تصریح کرد که مقاومت، پایان رویاهای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ترسیم می کند.

 

وی در گفتگو با شبکه المیادین گفت یکی از مهمترین نتایج و دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی این است که طرحهای دولت آمریکا در ترسیم منطقه و آینده آن بر اساس منافع واشنگتن و اشغالگران را متوقف کرد.

 

وی خاطر نشان کرد که مقاومت پایان رویاهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ترسیم می کند که دچار توهم اجرای پروژه ایدلوژیکی صهیونیستی است.

 

حمدان اظهار داشت دولت آمریکا هرگز یک میانجیگر یا بی طرف نبوده، بلکه شریک اشغالگران بوده است و اظهارات مقامات این کشور گمراه کننده و با هدف حالتی از فشار بر مقاومت بوده که این فشارها هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

 

وی تصریح کرد که توپ در زمین آمریکا و رژیم اسرائیل است، اما اگر بر ادامه نسل کشی و کشتار پافشاری کنند، هیچ راهی در برابر ما جز دفاع از خود نخواهد بود.

 

حمدان در ادامه گفت اشغالگران تا این لحظه در حمله نظامی زمینی به رفح مردد هستند که دلیل آن، شکست تمام عملیاتهای قبلی در نوار غزه بوده که به هیچ دستاوردی نرسیده اند.

 

وی در پاسخ به ادعاهای رسانه های اسرائیلی مبنی بر انتقال یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه به منطقه سیناء در مصر و وجود اختلافات در داخل جنبش حماس برای تغییر وی گفت این ادعاها بی پایه و اساس است و پروژه و برنامه مقاومت با وجود ارزش و اهمیت چنین افرادی، هیچ ارتباطی با شخص و فرد ندارد و فرد محور نیست، بلکه برنامه ملت فلسطین است.

 

حمدان گفت روابط میان کشورها و گروههای محور مقاومت مستحکم است و هیچ ادعایی نمی تواند به آن خدشه وارد کند، مقاومت در فلسطین بر محور مقاومت تکیه کرده و همچنان اطمینان دارد که این مسیر قطعا به آزادی سرزمین فلسطین منجر خواهد شد.

 

وی در اشاره به تصویب طرح نتانیاهو مبنی بر مخالفت با تشکیل دولت فلسطین در کنست(پارلمان) تاکیدکرد تنها مسیر برای ملت فلسطین، مقاومت است.

 

حمدان همچنین هشدار داد که هرگونه طرح و برنامه و فشار از سوی اشغالگران برای تحمیل محدودیت بر نمازگزاران در مسجدالاقصی پیامدهای ناگوار برای اشغالگران خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما