شناسهٔ خبر: 65332868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قلم قرمز ژسوس روی نام کولیبالی، ساویچ و لودی

رسمی: غیبت سه ستاره خارجی الهلال برابر سپاهان

ژرژ ژسوس برای دیدار حساس الهلال و سپاهان بازیکنان خارجی مدنظرش را انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و الهلال امروز و در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت با پیروزی سه بر یک نماینده عربستان به پایان رسید و حالا سعودی‌ها قصد دارند ضمن استفاده از فرصت میزبانی، به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند.

با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم می‌تواند در روز مسابقه، نام 5+1 بازیکن خارجی را وارد لیست خود کند که بازیکن ششم باید دارای ملیت آسیایی باشد. اما از آنجایی که الهلال به‌جز بازیکنان بومی، هیچ بازیکن آسیایی ندارد، آنها در هر بازی باید نام 5 بازیکن خارجی خود را اعلام کنند.

1993413

طبق اعلام روزنامه الریاضیة، ژرژ ژسوس تصمیم گرفته است تا برای بازی برگشت برابر سپاهان، درست به مانند مسابقه رفت، روی نام‌های کالیدو کولیبالی و برایان لودی خط قرمز بکشد. سرگئی میلینکوویچ ساویچ که در اصفهان به میدان رفت، این‌بار نامش از لیست خارج شده تا میشائیل دلگادو جانشین او شود.

بدین ترتیب برای مسابقه حساس امروز یاسین بونو مراکشی، روبن نوس پرتغالی، میشائل دلگادو و مالکوم فیلیپه از برزیل و الکساندر میتروویچ صربستانی پنج بازیکن خارجی الهلال برای جدال امروز مقابل سپاهان خواهند بود.

نظر شما