شناسهٔ خبر: 65316846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نبرد تعیین کننده سرخها در سکوت آزادی | ترکیب احتمالی پرسپولیس و تراکتور

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی_ دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور امروز در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش شفقنا ورزشی، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دیدار حساس پرسپولیس و تراکتور بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبلی مقابل آلومینیوم متحمل شکست شد و در صورت شکست در این بازی فاصله امتیازات با تیم های صدرنشین بیشتر می شود. تراکتور اردوی تدارکاتی خوبی پشت سر گذاشته است و به دنبال پیدوزی در این دیدار خواهد بود تا هر چه بیشتر خود را به صدر جدول نزدیک کند.

آل‌کثیر و عبدالکریم در انتظار رسیدن به ترکیب پرسپولیس

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی در حالی مهیای ورود به فهرست پرسپولیس می‌شوند که به نظر می‌رسد اوسمار ویرا بعد از شکست مقابل آلومینیوم، ترکیب تیمش را برای جدال با تراکتور دگرگون کند و حداقل به 2 خرید زمستانی تیمش میدان بدهد. پرسپولیسی‌ها در بازی قبلی از آرایش 1-3-2-4 استفاده کردند اما به نظر می‌رسد برای دیدار با تراکتور آرایش ترکیب پرسپولیس تغییر می‌کند و احتمالاً ویرا رو استفاده از ترکیبی تهاجمی خواهد آورد.

عیسی آل‌کثیر در شرایطی مهیای بازگشت به ترکیب پرسپولیس است که احتمالاً اوسمار ویرا یک هافبک دفاعی از ترکیب تیمش خارج کند و نزدیک‌ترین گزینه، سینا اسدبیگی است. در صورت خروج احتمالی اسدبیگی از ترکیب سرخ‌پوشان، به نظر می‌رسد که ویرا از آرایش 2-2-2-4 استفاده کند و احتمالاً سروش رفیعی در قامت زوج مسعود ریگی در میانه زمین حضور یابد تا پرسپولیسی‌ها با استفاده از زوج عیسی آل‌کثیر و شهاب زاهدی برابر حریف پرمهره خود صف‌آرایی کنند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که در صورت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، آن‌ها با سیمایی متفاوت و ترکیبی تهاجمی وارد میدان مسابقه مقابل تراکتور خواهند شد.

 

حضور پرسپولیسی‌های سابق در ترکیب تراکتور

حضور پرسپولیسی‌های سابق در ترکیب تراکتور باعث جذابیت مضاعف دوئل این 2 تیم سرخ‌پوش در ورزشگاه آزادی تهران شده است.

سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده، مهدی عبدی، مهدی شیری و محمد نادری از بازیکنان سابق پرسپولیس بودند که امروز باید مقابل تیم سابق خود بازی کنند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند – گئورگی گولسیانی – حسین کنعانی‌زادگان – علی نعمتی – دانیال اسماعیلی فر – مسعود ریگی – سروش رفیعی – سعید صادقی – مهدی ترابی – امید عالیشاه – شهاب زاهدی

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سعید کریم آذر، صفا هادی، ریکاردو الوز، مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری

 

 

نظر شما