شناسهٔ خبر: 65298307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه سریلانکا‌/ دعوت از رئیسی برای سفر به کلمبو

وزیر امور خارجه کشورمان که از روز گذشته به سریلانکا‌ سفر کرده است، لحظاتی پیش با علی صبری همتای سریلانکایی‌ خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

 وزیر امور خارجه کشورمان که به کلمبو سفر کرده، با همتای سری‌لانکایی خود دیدار و گفتگو کرد.

علی صبری، وزیر امور خارجه سریلانکا امروز سه‌شنبه یکم اسفند از حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه سریلانکا استقبال کرد.

امیرعبداللهیان شب گذشته به دعوت رسمی  وزیر امور خارجه سریلانکا  به این کشور سفر کرده، وارد کلمبو شد و مورد استقبال تاراکا بالاسوریا وزیر مشاور در امور خارجه سریلانکا قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در طول  حضور در سریلانکا  در پرتو مناسبات دوستانه دو کشور، با مقامات ارشد این کشور در خصوص گسترش مناسبات فی مابین در حوزه های سیاسی ، اقتصادی علمی ، فنی و مبادلات فناوری بحث و گفتگو خواهد کرد./ تسنیم

رئیس جمهور سریلانکا از آیت الله رئیسی برای سفر به این کشور دعوت کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی برای سفر به این کشور، ابراز امیدواری کرد این سفر به زودی انجام شود.

حسین امیرعبداللهیان که از روز گذشته به سریلانکا سفر کرده، در مذاکرات هیأت‌های دو کشور، اظهار داشت: پیام دعوت رئیس‌جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی برای سفر به این کشور را دریافت کردیم و امیدواریم این سفر در آینده نزدیک انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌رغم مشغله‌های فراوانی که آیت‌الله‌ رئیسی‌ دارد، این سفر برای ایران در اولویت قرار دارد.

وزیر امور خارجه همچنین از پیام تبریک همتای سریلانکایی‌ خود برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و متقابلاً سالگرد استقلال این کشور را مجدد تبریک گفت./ ایرنا

 

حجم ویدیو: 5.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو

نظر شما