شناسهٔ خبر: 65270093 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسدود شد / محورهاي هراز و فيروزکوه مسير جايگزين

صاحب‌خبر -
محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسدود شد /  محورهاي هراز و فيروزکوه مسير جايگزين
خبرگزاری آریا - مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛ محور چالوس مسیرهای رفت و برگشت، ، واقع در استان مازندران، از ساعت 06:00 امروز تا ساعت 24:00 روز سه شنبه مورخ 1 اسفندماه و از ساعت 06:00 سیزدهم تا ساعت 24:00پانزدهم اسفندماه ، بدلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌ گردد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد، محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسیرهای رفت و برگشت، از ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 29 بهمن تا ساعت 24 روز سه شنبه اول اسفند 1402 مسدود هستند.
تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیرهای رفت و برگشت، روان است. همچنین محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال فاقد مداخلات جوی هستند.
بر اساس این گزارش در آزادراه قزوین–کرج–تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا استاندارد و پل فردیس تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده گلشهر، در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک سنگین است.
همچنین آخرین وضعیت جوی در سطح راه های کشور حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، گلستان، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های مازندران، کرمانشاه، گیلان، خراسان جنوبی و کرمان و وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان کرمان است.
گفتنی است؛ محورهای پونل–خلخال، هشتگرد – طالقان، محورهای مسدود غیرشریانی و سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده دارای انسداد فصلی هستند.
یادآور می شود؛ محور چالوس مسیر(رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت 06:00 روز یکشنبه مورخ 1402/11/29 لغایت تا ساعت 24:00 روز سه شنبه مورخ 1402/12/01 و از ساعت 06:00 روز یکشنبه مورخ 1402/12/13لغایت تا ساعت 24:00 روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، بدلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌ گردد.

نظر شما