شناسهٔ خبر: 65187255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

آقایی پور نمی‌خواهد در زمستان فراموش شود

ستاره نیم فصل اول استقلال خوزستان بعد از پذیرش ادامه حضور در جمع آبی‌پوشان همچنان می‌خواهد نقش تاثیرگذاری در جمع شاگردان پورموسوی داشته باشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در هفته اول دور برگشت لیگ برتر در قزوین باید برابر شمس آذر قرار گیرد و سیروس پورموسوی امیدوار است با تغییراتی که در ترکیب تیمش شکل داده، روند صعودی و فرار از منطقه سقوط را دنبال کند.

یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال خوزستان اما به نظر می‌رسد همچنان جواد آقایی‌پور باشد؛ ستاره آبی‌ها که در نیم فصل اول تیم‌های زیادی خصوصا پرسپولیس را خواهان خود می‌دید اما روند مذاکرات به شکلی پیش نرفت که او این انتقال زمستانی را تجربه کند.

آقایی‌پور اما به خوبی توانسته با این موضوع و فشارها کنار بیاید و اکنون 15 بازی بزرگ دیگر را پیش روی خود می‌بیند تا بتواند در پنجره تابستانی در فصل گذشته نیز همچنان خواهان داشته باشد. آقایی‌پور با ریسک ادامه حضور در استقلال خوزستان به خوبی می‌داند که در صورتی که نتواند همچنان درخشش مدنظر را دنبال کند، برای انتقال در پنجره تابستانی با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد و احتمالا پیشنهاد جالب توجهی را به دنبال خود نخواهد دید.

مهاجم استقلال خوزستان از همین رو در تلاش است تا موفقیت خود را از بازی ابتدایی این تیم در نیم فصل دوم و جدال با شمس آذر استارت بزند و باید دید در این مسیر موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما