شناسهٔ خبر: 65177934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

آذر منصوری: اصلاح‌طلب بودن در اين شرايط کار بسيار سخت و دشواری است

دبیرکل جبهه اصلاحات گفت: اصلاح‌طلب بودن در این شرایط کار سخت و دشواری است. در صورت فقدان اصلاح‌طلبی باید بیش از پیش نگران ایران بود.

صاحب‌خبر -

نشست خبری آذر منصوری دبیرکل جبهه اصلاحات با حضور جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات، علی شکوری‌راد، طاهره نقی‌ئی و جمعی اصحاب رسانه صبح امروز در محل نشست انجمن اسلامی پزشکان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آذر منصوری دبیرکل جبهه اصلاحات در نشست خبری خود گفت: متاسفانه جریان اصلاحات در چند سال اخیر مانند موقعیت اخیر صدایش کمتر در رسانه‌ها شنیده می‌شود. تقویت بعد و ظرفیت رسانه‌ای از اقدامات جبهه اصلاحات خواهد بود با توجه به سرمایه‌های عظیمی که رقبای داخلی جبهه اصلاحات و خارج از مرز‌ها دارند، این نیاز بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. اصلاح‌طلب بودن در این شرایط کار سخت و دشواری است. در صورت فقدان اصلاح‌طلبی باید بیش از پیش نگران ایران بود. آنچه در بیانیه‌ها، راهبرد‌ها و مواضع انتخابات مطرح شده، حاصل مجموعه‌ای از نشست‌ها و گفتگو‌های به انجام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سوالی که در دوره جدید جبهه اصلاحات بنای پاسخ دادن داشتیم این بود که اصلاح‌طلبان در کدام سمت ایستاده‌اند. باید دو تحلیل نسبت به رفتار حاکمیت نسبت به جامعه و رفتار جامعه داشت و در تحلیلی که ارائه می‌کنند باید پاسخ داد که چه باید کرد. باید به این سوال پرداخت. حفظ مسیر اصلاح‌طلبانه، قانونی، مدنی، مسالمت‌جویانه و پرهیز از خشونت و دفاع از حقوق همه شهروندان با همه سلایق و دیدگاه‌ها و دفاع از حقوق بشر تک تک شهروندان ایران را دنبال می‌کنیم و این شاخص‌ها نقطه تمایز ما با سیار جریان‌هاست. به دلیل آنکه جریان ریشه‌دار دموکراسی‌خواه مدافع حقوق بشر و طرفدار حق مردم است و این باید محور جریان اصلاحات باشد. باید عاملیت داشته باشیم؛ بنابراین پاسخ به این سوال دشورای کار ما را بیشتر می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما