شناسهٔ خبر: 65174412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام مرحله جدید کالابرگ‌ الکترونیکی در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ‌ الکترونیکی با عنوان«طرح فجرانه» در استان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سازی، علی باقری گفت: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» آغاز شده و این طرح تا 17 اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح کالابرگ حمایت  از سبد غذایی خانوارهای یارانه‌بگیر است، افزود: اهدای طرح کالابرگ خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم در دهه مبارک فجر و همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان مازندران آغاز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: با اجرای این طرح اعتبار خرید 11 قلم کالابرگی شامل گوشت قرمز و مرغ، روغن، شیر، برنج، ماکارونی، پنیر، قند و شکر، ماست، تخم‌مرغ و حبوبات شارژ می‌شود.

باقری تصریح کرد: خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم 2 میلیون و 200 هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید 11 قلم کالا دریافت می‌کنند و این  مبلغ حمایتی دولت به‌ صورت اعتباری در حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود که در زمان خرید متناسب با میزان خرید مصرف خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار در همه فروشگاه‌های خُرد عضو طرح و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو، افق ‌کوروش، دیلی‌مارکت، و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند اقلام اساسی را خریداری کنند.

باقری افزود: شهروندان برای شناسایی فروشگاه‌های شرکت کننده در  طرح فجرانه می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه کنند، یا  این برنامه را از طریق سایت https://shoma.sfara.ir یا اجرای کد دستوری *500*1463# دریافت کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح امنیت غذایی برای کودکانی که  دچار سوء تغذیه باشند نیز به اجرا در می‌آید که بر اساس آن برای کودکان پنج دهک اول ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک درآمدی 6 و 7 ماهانه 600 هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما