شناسهٔ خبر: 65173491 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چمران: اتوبوس‌های داخلی بی‌کیفیت نمی‌خریم

رئیس شورای شهر تهران درباره شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس گفت: ما از خرید تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم اما نه به‌گونه‌ای که ضرر کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران امروز در حاشیه دویست‌و‌پانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به علت تاخیر در برگزاری جلسه امروز شورا اظهار کرد:  به دلیل برگزاری دو جلسه پیاپی، جلسه صحن با تاخیر برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز عوارض ساختمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در ادامه عوارض و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌ها بررسی خواهد شد.

چمران تصریح کرد: عوارض از وزارت کشور و به دنبال آن معاونت شهرسازی دیر به شورا ارسال شد و ناچار شدیم جلسات بیشتری برگزار کنیم و رقم عوارض در جلسه صحن شورا تصویب خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران درباره شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس تصریح کرد: هریک از شرکت‌های اتوبوس‌ساز بتوانند خودروی خوب با کیفیت ارائه دهد شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد و حتماً اتوبوس خریداری خواهد کرد.

وی افزود: اتوبوسی می‌خواهیم که‌ گوشه خیابان خراب نشود. اختلافات قیمت زیاد است و باید ببینیم به کجا می‌رسد. ما از خرید تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم اما نه به‌گونه‌ای که ضرر کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرده است که به دلیل حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در نمایشگاه گردشگری شرکت کرده است، گفت: بنده حضور نخواهم یافت و از دیگر اعضا نیز خواسته‌ام در نمایشگاه حضور نیابند. برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی نیست اما تاکید ما این است نمایشگاه در فضاهایی برگزار شود که قابلیت و ظرفیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما