شناسهٔ خبر: 6515549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

دستاوردهای هسته‌ای مدیون خون شهداست/ آمریکا لاف در غریبی می‌زند

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه دستاوردهای هسته‌ای به برکت خون شهداست، گفت: هنوز امضای توافقنامه وین خشک نشده است، آمریکا لاف در غریبی می‌زند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR): امیر احمدرضا پوردستان در «دومین یادواره شهدای دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی‌(ع)» که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی ما، شهید و شهادت از جایگاه بالا و والایی برخوردار است، اظهار داشت: اگر امروز وزیر خارجه در مذاکرات هسته‌ای یک طرف میز بنشیند و شش قدرت جهان در طرف دیگر آن، این از برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به گزافه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا و تهدید ارتش ایران به حمله نظامی، گفت: آمریکا تا دیروز در منطقه حضور پیدا کرده و مترصد فرصت بود تا به ایران حمله کند و یا اینکه تاسیسات هسته‌ای ما را مورد حمله قرار دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: آمریکا امروز می‌خندد و باید از این دشمن پرهیز کرد. وقتی دشمن مقابل ما قرار دارد، نباید بترسیم ولی وقتی در کنارت می‌ایستد و دست دوستی دراز می‌کند، باید ترسید.

پوردستان با بیان اینکه نباید احساس کنیم که بعد از توافق هسته‌ای، دشمنی ما با آمریکا تمام شده است، عنوان کرد: دشمنی ما با آمریکا عمیق و ریشه‌دار است و امام (ره) فرمود: «آمریکا شیطان بزرگ است و ما نباید از این نکته غافل شویم».

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، خاطرنشان کرد: شاید در حوزه مسائل هسته‌ای، دیپلمات‌ها کار بزرگی انجام داده باشند و ما در این حوزه با آمریکا تعامل کرده باشیم، اما در بسیاری از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی در مقابل آمریکا قرار داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ما از محور مقاومت، ثبات عراق و بیداری اسلامی در منطقه به شدت حمایت می‌کنیم، در حالی که آمریکا به دنبال نابودی محور مقاومت و سرکوب جریان بیداری اسلامی است.

پوردستان افزود: ما با تجاوزات و دست‌اندازی‌های رژیم کودک‌کُش اسرائیل مخالفیم، در حالی که این رژیم منحوس، خط قرمز آمریکا است.

وی ادامه داد: هنوز امضای توافق وین خشک نشده که ارتش آمریکا لاف در غریبی زده و اوباما غلط می‌کند از  حمله به ایران حرف می‌زند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ارتش ایران در گذشته امتحان خود را پس داده است، گفت: ارتش ایران در وقایع کردستان، جنگ هشت ساله و امتحان‌های دیگری، سربلند بوده است و آمریکا بارها دیده است که ارتش ایران چگونه در مقابل آن می‌ایستد و این ارتش هنوز در همان مدار، حرکت می‌کند و گوش به فرمان رهبرش است.

پوردستان با بیان اینکه عصر، عصر بیداری است، خاطرنشان کرد: برخی معتقدند گزافه‌گویی‌های اوباما مصرف داخلی دارد؛ در صورتی که این گزافه‌گویی‌ها حتی مصرف داخلی هم ندارد و همانطور که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند: «ما طالب جنگ نبوده و نیستیم، اما آنها باید بدانند که زمان بزن‌درو دیگر تمام شده است».

وی در پایان تصریح کرد: شاید آمریکا شروع‌کننده جنگ باشد، اما قطعاً تمام‌کننده نیست و ما نشان داده‌ایم که این قابلیت را داریم که مهاجم را از کرده خود پشیمان کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما