شناسهٔ خبر: 65135878 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یکصد و بیست و هشتمین روز "طوفان الاقصی"/

جنایت وحشیانه صهیونیستها با بمباران مراکز اسکان آوارگان/ هدف قرار گرفتن دو پایگاه اشغالگران آمریکایی طی کمتر از یک ساعت/ هشدار صریح یمن به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تجاوز به رفح/ مصر خطاب به اسرائیل: حمله به رفح به تعلیق معاهده ...

تجاوزات مستمر و وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد یکصد و بیست و هشتمین روز خود شده و این رژیم با تکیه بر حمایتهای نامحدود آمریکا و دیگر حامیان غربی خود و نیز ضعف و انفعال و حتی همدستی برخی حکام سازشکار عرب به جنایات هولناک خود علیه مردم بی دفاع این منطقه ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد یکصد و بیست و هشتمین روز خود شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در رسیدن به اهداف اعلام شده خود از جمله از بین بردن مقاومت، در یک رویکرد جنون آمیز، بمباران منازل و مراکز اسکان آوارگان فلسطینی به ویژه در رفح را تشدید کرده است.

 

تصمیم سران رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح جایی که یک میلیون و پانصد هزار آواره در یک مکان بسیار کوچک و شلوغ را در خود جای داده، حتی سبب هشدار حامیان غربی این رژیم درباره پیامدهای وخیم آن شده است.

 

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی منازل و اماکن اسکان آوارگان در شرق رفح را بمباران کردند که به شهید و زخمی شدن دهها نفر منجر شده است.

 

صهیونیستها طی 24 ساعت مرتکب 16 کشتار در نوار غزه شدند

 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی 24 ساعت مرتکب 16 کشتار علیه غیرنظامیان در نوار غزه شدند که در نتیجه آن 117 نفر شهید و 152 نفر هم مجروح شدند.

 

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، تعداد شهدای تجاوزات مستمر صهیونیستها به 28 هزار و 64 نفر و آمار مجروحان به 67 هزار و 611 نفر رسیده است.

 

هدف قرار گرفتن دو پایگاه اشغالگران آمریکایی طی کمتر از یک ساعت

 

از سوی دیگر گروههای مقاومت عراق، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور در شرق سوریه را هدف قرار دادند.

 

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد که طی کمتر از یک ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی کونیکو و میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور هدف عملیات مقاومت عراق قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، پایگاه اشغالگران در میدان کونیکو با سه پهپاد هدف قرار گرفته است و طولی نکشید که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان العمر با 6 موشک هدف قرار گرفت.

 

به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال غربی دریاچه طبریا

 

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال غربی دریاچه طبریا خبر دادند.

 

یورش نظامیان صهیونیست به شرق نابلس در کرانه باختری

 

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک دیرالحطب در شرق نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی حمله ور شدند.

 

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک نبی الیاس در شرق قلقیلیه یورش برده و ورودی غربی آن را مسدود کردند و مانع تردد شهروندان فلسطینی شدند.

 

از سوی دیگر جوانان مبارز با بمب دست ساز و کوکتل مولوتف، یک موضع نظامی اشغالگران را در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل درکرانه باختری هدف قرار دادند.

 

انتقاد مجدد خانواده های اسرای صهیونیست از نتانیاهو

 

خانواده های اسرای صهیونیست در غزه، خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتند که هفتم اکتبر آنها را تنها گذاشته و همچنان هم به این سیاست خود به خاطر مسائل سیاسی ادامه می‌دهد.

 

هزاران صهیونیست در تظاهراتی در تل آویو از کابینه نتانیاهو خواستند همین حالا قرارداد مبادله اسیران را امضا کند.

 

هشدار صریح یمن به رژیم صهیونیستی

 

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داد تشدید تجاوز به رفح یا غزه با گسترش عملیاتهای ارتش یمن روبرو خواهد شد.

 

تاکید بر لزوم محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی

 

فاریس پالیسی تاکید کرد که اسرائیل باید به خاطر جنایت از بین بردن ساختار بهداشتی نوار غزه در دادگاه جنایی بین المللی محاکمه شود.

 

این رسانه غربی افزود اقدام اسرائیل در از بین بردن نظام بهداشت و سلامت نوار غزه نه تنها جزئی از اتهام کشتار دسته جمعی بلکه جنایت جنگی هم به شمار می رود.

 

نامه دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله به رفح

 

منابع خبری از نامه دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی خبر دادند که طی آن به این رژیم هشدار داده که در خلال ماه رمضان اقدامی در رفح انجام ندهد، زیرا به مثابه نسخه تشدید تنش در منطقه خواهد بود.

 

هشدار شدید مصر به رژیم صهیونیستی: حمله به رفح به تعلیق فوری معاهده کمپ دیوید منجر خواهد شد

 

وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری گزارش داد که دولت مصر به اسرائیل هشدار داده که هرگونه عملیات زمینی در رفح در جنوب نوار غزه منجر به تعلیق فوری معاهده کمپ دیوید(سازش) میان دو طرف خواهد شد.

 

در حال تکمیل...

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما