شناسهٔ خبر: 65126348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام محدودیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: محدودیت ترافیکی ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی از میدان ساعت تا میدان امام خمینی مرکز استان اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی مرکز استان و مسیرهای شهری، اظهار داشت: به منظور برپایی مراسم راهپیمایی 22 بهمن محدودیت‌های ترددی فردا یکشنبه 22 بهمن 1402 در معابر شهری استان مازندران اجرا می‌شود.

وی افزود: در شهرستان ساری با  شروع مراسم تا زمان عبور راهپیمایان از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) ساری تردد وسایط نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین که پلیس‌ مستقر در مسیر‌ها اعلام می‌کنند، تردد داشته باشند.

بیگلری تصریح کرد: تردد خودرو‌ها در ضلع غربی بلوار پاسداران ساری انجام می‌شود و تردد خودرو‌ها از ضلع شرقی بلوار پاسداران از میدان امام خمینی به جام جم ممنوع است.

وی افزود:  توقف و پارک خودرو از ساعت 10 امشب هم در مسیر‌های راهپیمایی ممنوع است و با مشاهده تخلف خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بیان کرد: در شهرستان‌های استان نیز ممنوعیت‌های تردد بر طبق برنامه‌ریزی‌ اعضای شورای ترافیک شهرستان‌ها به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما