شناسهٔ خبر: 65122942 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مستمری‌بگیران بهزیستی در کشور به ۱.۵ میلیون نفر افزایش یافت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ۲ سال اخیر تعداد مستمری‌بگیران بهزیستی در کشور از ۹۸۰ هزار نفر به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی روز شنبه همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در دومین یادواره سرداران شهید شهرستان فارسان تاکید کرد: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود به‌دنبال رفع مشکلات مردم بوده است، به‌نحوی که در ۲ سال گذشته ۸۴ درصد حقوق و مزایا افزایش پیدا کرد و تلاش شد با سامان‌دهی کمک‌های غیرنقدی، به‌خصوص طرح جدید کالابرگ الکترونیکی دهک‌های کم‌برخوردار جامعه به‌ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به حداقل تراز دریافتی برسند.

وی افزود: امروز می‌توان اعلام کرد که هیچ مددجوی متقاضی در صف نوبت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نداریم.

مرتضوی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را عزت‌آفرین و اقتدارآفرین تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نیازمند عزم همگانی و بنا به اظهار نظر بزرگان از جمله تکالیف سیاسی ملت ایران است و حضور مردم در این راهپیمایی پیام‌های جدید را به دنیای غرب مخابره می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بر همه ما تکلیف است که به پاس خون شهدا، مجاهدت علما و تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حماسه شرکت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دهه فجر سالجاری مصادف با ماه مبارک رجب و عید مبعث است و تاکید کرد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان بعثت را دعوت و اجابت عنوان کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل آغاز شد که در امتداد بعثت نبی مکرم اسلام (ص) شکل گرفت، امام خمینی (ره) دعوت فرمودند و مردم اجابت کردند، دعوت و اجابتی که بستر رقم خوردن نظم جهان در نظام حاکم بر دنیا بود.

مرتضوی تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بشریت تشنه عدالت بود و هرگاه می‌خواست از سلطه غرب رهایی یابد گریزی جز پناه بُردن به دامن شرق نداشت و وقتی از یوغ شرق فرار می‌کرد پناهگاهی جز استکبار و غرب نداشت.

وی یادآور شد: بر این اساس طرحی نو در جغرافیای جهان و پدیده‌ای به‌نام انقلاب اسلامی رقم خورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نهضت امام خمینی (ره) بساط استکبار را در هم پیچید و باعث شد به بشریت جویای عدالت و تابع حق مطالبه کننده استقلال آزادی را ه و رسمی نوین تعریف کند.

وی گفت: در گذشته عزل و نصب‌ها در حوزه دولت و مجلس با چراغ سبز آمریکا و انگلیس محقق می‌شُد.

مرتضوی تاکید کرد: خط مقاومت امروز توانست بعد از ۱۲۵ روز حمله شبانه‌روزی پیروز میدان باشد، هر چند در این حمله‌ها ۲۵ هزار نفر از ملت مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که هیچ معادله سیاسی بدون دخالت جمهوری اسلامی قابل حل نیست.

نظر شما