شناسهٔ خبر: 65121550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور مسئولان ارشد استان ایلام؛

۲۴ طرح و پروژه در شهرستان بدره افتتاح و کلنگ‌ زنی شد

ایلام-۲۴ طرح و پروژه در شهرستان بدره افتتاح و کلنگ‌ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جشن کلم روستای کلم بدره ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: امام (ره) راه حق و انقلاب را برای ما ترسیم کردند.

وی با قدردانی از مردم روستای کلم بدره، افزود: امروز در این جشن مردم روستای کلم گوشه‌های از توانایی خود و پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات کردند.

استاندار ایلام، آرمان انقلاب را اعتلای اسلام، دین و جایگاه کشور عنوان کرد و بیان داشت: همه ما در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم و همه توان خود را برای اعتلای نظام اسلامی بکار گیریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل خون شهداست و پیشرفت‌های روز به روز کشور در همه حوزه‌ها با از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم حاصل شد.

بهرام‌نیا با اشاره به پروژه‌های دهه فجر، یادآورشد: در ایام‌الله دهه‌ی فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ی عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت (مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود که سهم شهرستان بدره از این پروژه‌ها ۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد تومان است.

نظر شما