شناسهٔ خبر: 65074598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تجدید میثاق فرماندهان نیروی هوایی ارتش با آرمان های امام

اقتصادنیوز :صبح امروز جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ایسنا، در آستانه روز تاریخی ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش و مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی هوایی از جمله امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی  فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین این نیرو، امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده و دیگر مسئولین و فرماندهان این نیرو در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و ضمن نثار گل با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

 فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش در این مراسم به همراه تعدادی از خلبانان و کارکنان این نیرو با قرائت زیارت نامه امام راحل یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

امیر سرتیپ واحدی و هیات همراه همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی نیز تجلیل کردند.

 

 

نظر شما