شناسهٔ خبر: 65073994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام امیر سیاری به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش

امیر دریادار حبیب الله سیاری طی پیامی، روز نیروی هوایی را به فرمانده و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی، روز نیروی هوایی را به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

همرزم ارجمند

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نوزدهم بهمن ماه؛ سالروز پیمان و بیعت تاریخی کارکنان ولایی و با بصیرت نیروی هوایی ارتش با امام و امت خداجوی و پا خاسته علیه طاغوت حماسه عظیم را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت. افتخاری که با پیشتازی در پیوستن به انقلاب، همراه شدن با صفوف مردم و بیعت با امام عظیم‌الشان انقلاب در کارنامه نیروی هوایی می‌درخشد. بی تردید حرکت متهوارنه نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ نشان سرافرازی همه ارتشیان است و نه تنها در خاطر نسل انقلاب بلکه در اذهان نسل‌های آتی این کشور نیز همیشه به عنوان یک حماسه جاویدان متجلی و منور خواهد بود.

ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و با درود و صلوات بر روح پر فتوح بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و ارواح طیبه شهیدان والامقام، فرارسیدن نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی و حسن تقارن آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، را به جنابعالی و آحاد همرزمان ولایی آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و از درگاه خدای متعال، توفیق روز افزونتان را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسلئت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری

نظر شما