شناسهٔ خبر: 65062816 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

این سربازان زن اوکراینی روسیه را به هراس انداخته‌اند+عکس و فیلم

ظاهرا ویکتوریا نولاند، که به نمایندگی از زر سالاران جهانی، از پس پرده اوکراین را اداره می کند، تصمیم گرفته که جنگ اوکراین را به قیمت نابودی منابع انسانی و زیرساخت‌ها ادامه دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سرویس جهان مشرق، به نظر می رسد که مسوولان حکومت اوکراین واقعا تصمیم دارند این شعار ظاهرا طنز، لیکن به شدت تلخ، را تحقق ببخشند: «تا آخرین اوکراینی!»

تلفات وحشتناک نیروی انسانی اوکراین در بحبوحه‌ی ضعف راهبردی ارتش اوکراین، نداشتن ابتکار عمل و برنامه‌های نظامی تغییردهنده‌ی میدان و اخیرا اختلافات جدی بین سران سیاسی و نظامی این کشور، باعث شده که روند جذب نیرو برای حضور در جبهه به زن‌ها و افراد مسن نیز بکشد. طبق گزارش‌های رسانه‌های و منابع نسبتا مستقل غربی، حاکم واقعی و نه چندان پشت پرده‌ی اوکراین، ویکتوریا نولاند، که به نمایندگی از زرسالاران جهان و غول‌های تجاری فراملیتی چون بلک راک و ونگارد، اوکراین را اداره می کند، تصمیم گرفته‌اند که جنگ اوکراین را به قیمت نابودی نسل‌های مختلف اوکراینی و ویرانی همه‌ی زیرساخت‌های این کشور ادامه دهند. با این حال، دستگاه تبلیغات سیاسی-نظامی دولت اوکراین، تلاش دارد تصویری متفاوت و دگرگون از واقعیت میدانی جنگ نشان دهد.

در روزهای اخیر، ویدوئی از از چند زن جوان اوکراینی منتشر شده که البسه نظامی پوشیده‌اند و برای دوربین ژست می گیرند. از آرایش و بلندی ناخن‌های کاشته‌شده و حرکات سبک‌سرانه‌ای که بیشتر از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی سر می زند تا نیروهای نظامی، مشخص است که این زنان مطلقا هیچ تصور و تصویری از نظامی‌گری و رزم ندارند و حتی برای برد تبلیغاتی هم که شده، به خود زحمت نداده‌اند تا کمی «استایل» نظامی یا لااقل سفت و سخت‌تر به خود بگیرند.

احتمالا خود ان‌ها بهتر از هر کسی می دانند که این یک «نمایش» خنده‌دار بیش نیست!

 

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما