شناسهٔ خبر: 65059745 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

آتش در انبار بزرگ پلاستیک در جاده خاوران/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران مهار شد

انبار بزرگ پلاستیک و لاستیک در جاده خاوران دچار آتش‌سوزی شد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، انبار بزرگ پلاستیک و لاستیک در جاده خاوران دچار آتش‌سوزی شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص آتش‌سوزی در محله خاورشهر اظهار کرد: بعد از ظهر امروز(۱۷ بهمن) یک انبار نگهداری از مواد پلاستیکی دچار حریق شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص آتش‌سوزی در محله خاورشهر تهران اظهار کرد: در این حادثه چند سوله مواد پلاستیکی در کنار هم کاملا شعله‌ور بودند که در حال حاضر ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شده‌ و آتش‌نشانان از چند طرف در حال اطفا حریق هستند.

وی گفت: گستردگی آتش بسیار زیاد است و سقف بسیاری از سوله‌ها تخریب شده است.



همچنین احمد محمدپور، مدیر روابط عمومی منطقه 20 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با بیان اینکه در این حادثه 5 سوله بزرگ پر از وسیله‌های پلاستیکی دچار آتش‌سوزی شدند، گفت: این حادثه در جاده خاوران در جنوب شرق تهران و مرز بین منطقه 15 و 20 شهرداری تهران که در محدوده استحفاظی شهرداری منطقه 20 و ابتدای جاده محمودآباد اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: گزارشی از مصدومین یا فوتی تا این لحظه نداریم و آتش‌نشانان در حال اطفا حریق هستند.

فیلم

محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران در خصوص آتش‌سوزی انبار پلاستیک در خاورشهر اظهار کرد: حدود ساعت ۱6 و 6 دقیقه حریق انبار پلاستیک در خاورشهر اعلام شد که در ادامه آن چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: تا این لحظه این حادثه هیچگونه مصدومی نداشته است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: بدلیل شدت حرارت سقف برخی از سوله‌ها تخریب شده بود، آتش‌نشانان از چندین طرف وارد عملیات مهار شدند و پس از چند ساعت تلاش موفق شدند این حریق را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: هم‌اکنون آتش‌نشانان وارد عملیات لکه‌گیری شده‌اند اما با توجه به حجم زیاد تخریب سقف و دیوارها این عملیات زمان‌بر خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما