شناسهٔ خبر: 64975329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جود بلینگام و متجاوز خواندن میسون گرینوود؛ ورود لالیگا به پرونده هافبک رئال مادرید

پویا صلح خواه

صاحب‌خبر -

طرفداری | پس از بازی شب گذشته رئال مادرید و ختافه، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدیویی چند ثانیه‌ای از جود بلینگام، مدعی شدند او میسون گرینوود را «متجاوز» خطاب کرده است. 

به گزارش دیلی میل؛ مطابق تصاویر تلویزیونی، جود بلینگام بلافاصله پس از برخورد با میسون گرینوود، او را «متجاوز» خطاب می‌کند. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این برخورد وجود داشت و بسیاری روی دشواری لهجه بیرمنگامی هافبک رئال مادرید و درستی نظرات طرفداران تاکید داشتند. دیلی میل طی تماس با جرمی فریمن - از متخصصان حوزه لب‌خوانی - از او درخواست کرد با تجزیه و تحلیل فیلم منتشر شده، دیدگاه خود را ارائه دهد. آقای فریمن در برآورد اولیه خود گفت:

پس از بررسی دقیق فیلم، 97% مطمئن هستم که جود بلینگام از واژه «متجاوز» استفاده کرده است. مخصوصا با در نظر گرفتن این که موضوعی در پس‌زمینه این برخورد وجود دارد. 

ساعات اخیر و با گسترش بحث و جدل‌ها در مورد برخورد جود بلینگام و میسون گرینوود، به گزارش مارکا؛ لالیگا به صورت رسمی به پرونده ورود کرده است. آن‌ها قدرتی برای محرومیت احتمالی هافبک رئال مادرید ندارند اما قصد دارند پیش از ارجاع پرونده او به کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا (RFEF) طی مشورت با کارشناس لب‌خوانی، در مورد صحت ادعاهای مطرح شده مطمئن شوند. مهاجم منچستریونایتد که به صورت قرضی به ختافه پیوسته است، در ژانویه 2022 به تجاوز جنسی متهم شده بود. پرونده او در فوریه 2023 به دلیل عقب‌نشینی شاهدان مختومه اعلام شد تا میسون گرینوود پس از مدت‌ها در مستطیل سبز به میدان برود. 

فیلم منتشر شده از جود بلینگام 

 

 

نظر شما